باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 15:57:58
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی تیم بانوان فوتسال مس کرمان: 3 امتیاز روحیه بخشی کسب کردیم

جمعه 7 آبان ماه 1400 ساعت 13:54

سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال مس کرمان پس از پیروزی در بازی هفته اول تیم خود برابر چیپس کامل مشهد این سه امتیاز را برای تیم خود بسیار روحیه بخش دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سرمربی تیم فوتسال بانوان مس کرمان در رابطه با این بازی گفت: مسابقه اول همیشه سخت است و استرس خاص خود را دارد به خصوص برای تیم ما که باید در جریان مسابقات به هماهنگی های بیشتری برسد اما بچه های تیم در این بازی فوق العاده کار کردند.

سعیده ایرانمنش افزود: در این بازی به خصوص بازیکنان جوان و کم تجربه ما فراتر از انتظار شخص من کار کردند که این به شدت مایه دلگرمی برای من بود و امیدوار کننده به ادامه مسابقات. بهرشکل تیم ما شاکله ای از دختران جوان استان کرمان است و با این تیم درصدد هستیم بهترین بازی ها را همانند مسابقه امروز به نمایش بگذاریم.

وی افزود: با این وجود ما هفته به هفته هماهنگ تر و بهتر خواهیم شد و همانطور که قبلا هم اشاره کرده بودم از هفته سوم به بعد بازی های بهتری انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتسال مس کرمان با اشاره به بازی هفته بعد گفت: باید به مصاف رودان برویم که سال قبل در کرمان برابر این تیم غافلگیر شدیم اما با تجربه ای که داریم دیگر برابر این تیم غافلگیر نخواهیم شد و با تمام توان بازی خواهیم کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76886