باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 18:07:21
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

میثاقیان: بازیکنانم را قسم دادم که با شرافت بازی کنند

سه‌شنبه 28 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 20:18

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پایان بازی تیم‌های مس کرمان و پاس همدان از سقوط این تیم به شدت ابراز ناراحتی کرد.

اکبر میثاقیان در رابطه با این بازی گفت: هرچند این دیدار برای ما کاملا تشریفاتی بود اما استرس من برای این بازی بیشتر از تمام بازی‌های قبلی بود چراکه در این بازی پای شرافت در میان بود و ما می‌بایست برای تیم‌های دیگر در این بازی به میدان می‌رفتیم.

وی افزود: قبل از بازی بچه‌ها را به جان عزیزانشان و قرآن قسم دادم که با شرافت در این بازی به میدان بروند و با وجود اینکه طبیعی بود که ان‌ها کم انگیزه وارد زمین شوند اما به گونه‌ای بازی نکنند که خدای نکرده شبهه‌ای برای تیم مس به وجود بیاید.

وی در رابطه با نتیجه‌ی بازی گفت: با گل بدی که در همان دقیقه‌ی یک خوردیم بچه‌ها شوکه شدند و بر همین اساس بود که گل دوم را هم دریافت کردند اما آنقدر کنار زمین فریاد کشیدیم تا بچه‌ها کمی به خودشان امدند و اجازه ندادند که یک اتفاق بد برای ما در این بازی رخ دهد.

میثاقیان با بیان اینکه در نیمه‌ی دوم برای زدن گل تیم را به زمین فرستاد گفت: بهرشکل بدشانس هم بودیم که چند توپ به تیر زدیم ولی حریف توپ‌هایش وارد دروازه‌ی ما شد با این حال با گلی که در این بازی به ثمر رساندیم نشان دادیم که اصلا به جهت کم‌کاری به زمین نرفته بودیم و خوشبختانه اتهامی به تیم ما وارد نمی‌شود.

سرمربی مس با بیان اینکه از سوقط پاس عمیقا ناراحت است گفت: بهرشکل اگر این تیم به ما گل‌های زیادی می‌زد در لیگ ماندگار بود اما ما نمی‌بایست اجازه این اتفاق را بدهیم. پاس از تیم‌های ریشه‌دار کشور است و از حضورش در لیگ دو واقعا متاثر و ناراحتم و امیدوارم این تیم در سال‌های آتی هرچه سریعتر به جایگاه اصلی خود بازگردد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=768