باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 00:56:21
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بازدید مدیریت باشگاه مس کرمان از تمرینات تیم بسکتبال(عکس)

یکشنبه 28 شهریور ماه 1400 ساعت 14:06

آقای دکتر محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان به همراه آقای دکتر محسن سلاجقه رئیس هیات مدیره این باشگاه و آقای عارف سعیدیان معاونت فنی باشگاه، با حضور در تمرینات تیم بسکتبال مس کرمان با اعضای این تیم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم بسکتبال مس کرمان خود را آماده حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر می کند که به احتمال فراوان از اواخر مهر ماه آغاز خواهد شد.

در بازدید از تمرین این تیم، آقای محمدرضا اسلامی سرمربی بسکتبال مس کرمان ضمن تشکر از نگاه وحمایت دکترکهندل مدیریت باشگاه مس کرمان و توجه شایسته به این تیم، گزارشی از روند آماده سازی این تیم ارائه کرد و به معرفی بازیکنان این فصل بسکتبال مس پرداخت.

در این دیدار آقای سلاجقه ریس هیات مدیره ضمن خسته نباشید به اعضای این تیم و آرزوی موفقیت برای آن ها در فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال، از توجه کامل مجموعه باشگاه به روند آماده سازی این تیم گفت و اشاره داشت که موفقیت تیم بسکتبال به نگرش و تمرکز کامل این تیم بر موفقیت برمی گردد و با وجود کادر فنی خوب ودر راس آنها آقای اسلامی و بازیکنان توانمندو سطح بالایی که در تیم بسکتبال این فصل مس کرمان حضور دارند، این موفقیت برای بسکتبال مس در لیگ برتر این فصل در دسترس خواهد بود.

آقای دکترکهندل مدیرعامل باشگاه مس نیز در صحبت های خود ئر این دیدار بر توجه کامل باشگاه مس کرمان به تمامی تیم های تحت پوشش اشاره کرد و آقای اسلامی را یکی از چهره های ورزشی مطرح استان کرمان دانست که با این بازیکنان ارزشمند و کادر فنی باتجربه ومتخصص در تیم بسکتبال مس کرمان می توانند زمینه تحول بسکتبال استان را ایجاد نماید.

تیم بسکتبال مس کرمان که تیم خود را تا حدود زیادی تکمیل کرده است، با اضافه شدن چند مهره دیگر، آماده شروع بازی های این فصل خود در لیگ برتر خواهد شد که قرعه کشی این رقابت ها در هفته آینده انجام خواهد گرفت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76750