باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 16:04:44
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بازگشت هواداران فوتبال ایران به استادیوم ها، شاید در نیم فصل دوم

یکشنبه 21 شهریور ماه 1400 ساعت 17:56

برخی از رسانه های کشور از احتمال بازگشت تدریجی هواداران فوتبال به استادیوم های کشور در نیم فصل دوم مسابقات فوتبال کشور خبر دادند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، در زمینه بازگشت هواداران به ورزشگاه ها، تصمیم گیری با وزارت بهداشت است و نظر وزارت بهداشت هم بر این است با پایان واکسیناسیون عمومی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای حضور دوباره تماشاگران در استادیوم ها برنامه ریزی کنند.

خوشبختانه در روزهای اخیر با واردات بیشتر واکسن کرونا به نسبت گذشته تزریق واکسن سرعت بیشتری به خود گرفته و وزیر بهداشت پیش بینی کرده است تا بهمن ماه همه مردم ایران در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند.

با توجه به اینکه فصل جدید رقابت های فوتبال کشور از اواخر مهر ماه آغاز می شود به نظر می رسد دست کم تا پایان نیم فصل بازی ها بدون حضور تماشاگر برگزار می شود اما با شروع نیم فصل دوم و با توجه به پایان واکسیناسیون عمومی، سازمان لیگ قادر خواهد بود برای بازگشت تماشاگر به بازی های لیگ برتر برنامه ریزی کند. 

باید دید شرایط کنترل کرونا در کشور در نیم فصل دوم رقابت ها به شکلی خواهد بود که همانند برخی از کشورهای دیگر دنیا، در فوتبال ایران نیز سرانجام درهای ورزشگاه بعد از حدود یک سال و نیم به روی هوادارانش بازگردد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76730