باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 13:00:14
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی هندبال مس کرمان: با آمادگی بیشتری در بازی های این هفته شرکت می کنیم

شنبه 20 شهریور ماه 1400 ساعت 11:51

سرمربی تیم هندبال مس کرمان از آمادگی بیشتر بازیکنان این تیم برای ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال کشور سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محسن اخگر در رابطه با شروع مجدد رقابت های لیگ برتر هندبال این فصل کشور گفت: پیش از این فدراسیون اعلام کرده بود که پس از اتمام اردوی تیم ملی، دو بازی هفته سوم و چهارم لیگ برتر اوایل مهر ماه برگزار می شود اما به احتمال زیاد این مسابقات در روزهای آخر شهریور در تهران از سر گرفته می شود که منتظر اعلام کتبی فدراسیون در این زمینه هستیم.

اخگر در رابطه با شرایط تیم مس کرمان گفت: متاسفانه برای بازی های هفته های اول و دوم، تیم کامل خود را به دلیل ابتلای بازیکنان و مربیان به کرونا در اختیار نداشتیم اما خوشبختانه برای بازی های پیش رو این مشکل حل شده است و تیم کامل خود را برای بازی های این هفته در اختیار داریم.

سرمربی هندبال مس با اشاره به نکمیل شده کادر فنی این تیم در رابطه با جذب بازیکن خارجی نیز گفت: امیدواریم مشکلات جذب این بازیکن نیز برطرف شود تا بتوانیم با تیمی کامل تر و قدرتمندتر در ادامه مسابقات حاضر باشیم.

وی افزود: در حال حاضر تمرینات منظم خود را در کرمان پشت سر می گذاریم و مشکل خاصی در رابطه با آماده سازی خود نداریم و امیدواریم که با اعلام رسمی برنامه بازی های این هفته، با بیشترین آمادگی به مصاف رقیبان خود برویم.

سرمربی هندبال مس کرمان در رابطه با تصمیم فدراسیون برای بازی برگزار نشده هفته اول این تیم برابر ستارگان دشتستان نیز گفت: ناکنون از طرف فدراسیون ابلاغ رسمی بابت تصمیم گیری برای این بازی ارسال نشده است و منتظر تصمیم فدراسیون برای این بازی هستیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76722