باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 11:59:04
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

معرفی سرمربیان تیم های نوجوانان و نونهالان مس کرمان و اطلاعیه تست گیری تیم نونهالان

پنج‌شنبه 18 شهریور ماه 1400 ساعت 17:56

از سوی باشگاه مس کرمان علی ترکزاده به عنوان سرمربی تیم فوتبال نوجوانان و یاشا خلیلی به عنوان سرمربی تیم نونهالان مس کرمان برای مسابقات این فصل رده سنی خود در لیگ برتر کشور معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، آقایان ترکزاده و خلیلی از پیشکسوتان تیم فوتبال مس کرمان و از مربیان جوان استان محسوب می شوند که در سال های اخیر سابقه حضور در کادر فنی تیم های پایه باشگاه مس کرمان را تجربه کرده اند.

این دو مربی که در زمان بازی خود سابقه حضور در اردوهای تیم های ملی رده سنی کشور را نیز داشته اند با شناخت کامل از استعدادیابی و پرورش بازیکنان نخبه در فوتبال پایه، در این فصل از رقابت های این دو تیم در رده های سنی خود نیز به دنبال کشف و معرفی بهترین نفرات در باشگاه مس کرمان می باشند.

تیم های پایه باشگاه مس کرمان همواره فرصت و زمینه ای برای شکوفایی هرچه بیشتر مربیان جوان و آینده دار فوتبال کرمان و بازیکنان خوب سال های قبل این باشگاه از جمله آقایان ترکزاده و خلیلی می باشد که با اعتماد باشگاه مس کرمان زمینه رشد خود را در عرصه مربیگری نیز فراهم می بینند.

گفتنی است تست گیری تیم نونهالان مس کرمان ویژه متولدین 11 دی ماه 1385 لغایت 11 دی ماه 1387 از روز یکشنبه 21 شهریور ماه لغایت سه شنبه 23 این ماه در مجموعه شهدای مس در ابتدای هفت باغ برگزار می شود.

تست گیری عمومی این تیم ساعت 8 و 30 دقیقه صبح برگزار می شود و تمرینات بازیکنان فصل قبل تیم نونهالان نیز از ساعت 15 عصر آغاز می شود.

علاقه مندان برای شرکت در تست گیری تیم نونهالان علاوه بر کارت ملی و بیمه ورزشی، لوازم پروتکل های بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی و قمقمه آب معدنی شخصی را نیز به همراه داشته باشند.

برنامه تست گیری تیم نوجوانان نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76721