باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 01:28:26
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تبریک باشگاه مس کرمان به زهرا نعمتی بابت تاریخ سازی خود در تاریخ پارالمپیک

پنج‌شنبه 11 شهریور ماه 1400 ساعت 20:15

باشگاه صنعت مس کرمان تاریخ سازی بانو زهرا نعمتی ورزشکار پرافتخار کرمانی را در مسابقات پارالمپیک توکیو و کسب سومین مدال طلا پیاپی در رقابت های تیراندازی با کمان را به وی و جامعه ورزش استان تبریک عرض می نماید.

نماینده تیراندازی با کمان ایران با پیروزی مقابل ورزشکاری از ایتالیا به سومین مدال طلای خود در بازی‌های پارالمپیک دست یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در پایان رقابت‌های ریکرو انفرادی بازی‌های پارالمپیک توکیو که در پارک تیراندازی یومنوشیما توکیو برگزار شد، زهرا نعمتی نهمین مدال طلای کاروان ایران را به دست آورد.

نعمتی در مسابقه فینال و در یک رقابت نفس‌گیر با نتیجه  6 بر 5 و در تیر طلایی وینسنزا پتریلی حریف ایتالیایی خود را شکست داد.

در دیدار رده بندی این رقابت‌ها نیز  وو چونیان از چین توانست 6 بر ٢ بر دورسئا پویمندو پیروز شود و به مدال برنز دست یابد.

زهرا نعمتی با این مدال، سومین مدال طلای ادوار پارالمپیک خود را کسب و از این حیث هت تریک کرد. او در لندن، ریو و حالا در توکیو موفق به کسب مدال طلا شده است.

نعمتی در این رقابت‌ها پس از اینکه در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود، در مرحله یک هشتم پایانی و در تقابل با سوتلوا بارانتسوای روس توانست با نتیجه 6 بر 5 پیروز شود. او سپس در یک‌چهارم نهایی نیز ٧ بر یک حریف برزیلی را مغلوب کرد. نعمتی در نیمه نهایی هم 6 بر ٢ حریف یونانی خود را شکست داد. 

در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان پارالمپیک زهرا نعمتی روز شنبه ١٣ شهریور نیز به همراه غلامرضا رحیمی و در ماده میکس ریکرو تیراندازی با کمان با حریفان رقابت خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76694