باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 23:48:07
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دکتر محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان: فصل کار و تلاش فکورانه باید رقم زده شود

یکشنبه 7 شهریور ماه 1400 ساعت 16:07

دکتر محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان در جلسه معارفه خود در این سمت گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری که در جلسه خود با هیات دولت عنوان کردند، "فصل کار و تلاش فکورانه آغاز شده است و اگر تلاش شبانه‌روزی، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر را همراه توکل و توسل به پروردگار سرمایه خود قرار دهید، قطعاً بر مشکلات فائق خواهید آمد". ما نیز در باشگاه مس کرمان باید این توصیه را سرلوحه کار خود قرار دهیم و همه کسانی که می توانند در پیشبرد اهداف باشگاه مس کرمان سهیم باشند باید پای کار قرار بگیرند تا همه به مقاصد عالی خود دست یابیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان نیز در صحبت های خود، قرار گرفتن در این سمت را یک امانت بزرگ برای خود دانست و تاکید کرد: برای حفظ این امانت به بهترین شکل تمام تلاش خود را به کار خواهم بست و من امروز به پشتوانه همکارانی که سلامت نفس دارند، برای تحقق اهداف این باشگاه با تمام وجود در خدمت آن خواهم بود.

ایشان با بیان اینکه همه افراد باید با تمام وجود و به هر اندازه که در توانشان هست به موفقیت مجموعه مس کرمان کمک کنند گفت: بنده برای 20 روز مسئول پروژه ورزشگاه شهدای مس بودم و اصلا برای من مهم نبود تا چند روز در این مجموعه حضور دارم و هدف من تنها بهترین خدمت در مدت زمان حضورم بود و خداراشاکرم که درهمین مدت حضور با کمک همه عزیزان از جمله جناب مهندس باقری مدیر پروژه های شرکت مس، موفق شدم مشکلی که 16 ماه روند کار مجموعه را کند کرده بود در عرض یک هفته برطرف کنیم. حالا نیز با همین ذهنیت و تفکر در باشگاه مس کرمان و در سمت جدید حضور دارم و با تمام وجود در کنار همه عزیزان تلاش خواهیم کرد.

ایشان با گرامی داشت یاد مدیران درگذشته باشگاه مس کرمان، از همه مدیریت های قبلی باشگاه مس کرمان تشکر کرد و خود را میراث دار آن ها عنوان کرد و گفت: سعی ما این است که با حفظ این میراث، آن را به بهترین شکل ممکن و در بالاترین و بهترین سطح تحویل مدیران بعد از خود نمائیم و میراثی خوب برای آن ها برجای بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پایان ابراز امیدواری کرد که حضور در این سمت موجب عاقبت به خیری همه عواملی شود که با تلاش خود می توانند دل مردم یک استان را با موفقیت تیم های باشگاه مس کرمان شاد کنند و از این طریق ثواب دنیوی و اخروی را از آن خود کنند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76674