باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 28 فروردین ماه 1403 ساعت 11:33:29
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

خیبر خرم آباد 0-2 مس کرمان/ معجزه امید

یکشنبه 13 تیر ماه 1400 ساعت 23:45

معجزه امید برای مس کرمان کار خود را انجام می دهد و در تاریک ترین قسمت شب و جایی که کمترین امید ممکن به بیدار شدن مس برای صعود وجود داشت، اما حالا صدای ضربان قلب مس برای رسیدن به رتبه های صعود بیشتر شنیده می شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ پس از پیروزی هفته قبل برابر رایکا در کرمان، مس به خوبی می دانست که برای رسیدن به کعبه مقصود خود باید سه بازی بعد را نیز با سه امتیاز به پایان برسد و در این سه گانه سرنوشت ساز برابر خیبر در خرم آباد قرار گرفت.

یک دیدار که از هر جهت سخت و دشوار به نظر می رسید اما پایان آن کسب سه امتیاز برای شاگردان فرهاد کاظمی با گل های حمید گلزاری و بهرام رشیدفرخی بود.

مس در این بازی سرنوشت ساز با ترکیب علیرضا حیدری، حسین حیدری، آرمان اکوان، محمدرضا پورمحمد، پیام ملکیان، حمید طاهری فرد، سامان تورانیان، محمد علی صفیا، حمید گلزاری، پیمان میری و بابا محمدی به میدان رفت.

انگیزه های سه امتیازی مس برای زنده نگه داشتن امیدهای صعودش برابر تیم خیبر که هرچند شانس صعود نداشت اما از آماده ترین تیم های دور برگشت مسابقات محسوب می شد، سبب شد که بازی از همان ابتدا سطحی بسیار فراتر از لیگ یک داشته باشد.

شاگردان کاظمی بازی را بی پروا و هجومی آغاز کردند و دو موقعیت بسیار خطرناک را در 15 دقیقه نخست بازی خلق کردند و در مقابل تیم خیبر نیز با خرکات سریع خود نشان می داد که آهنگ دروازه مس کرمان را کاملا در سر دارد.

نیمه اول مملو از موقعیت های خطرناک بود... از شوت فوق العاده صفیا در دقیقه 26 تا مهار موقعیت تک به تک خیبری ها در دقیقه 28 توسط حیدری در دروازه مس... از لرزیدن تیر دروازه مس در دقیقه 30 تا به لرزش در آمدن تیز خیبر در دقیقه 33 روی شوت صفیا... و چند صحنه دیگر گلزنی برای هر دو تیم که نشان از بازی با کیفیت فوق العاده خود در خرم آباد داشت.

هرچند در نیمه اول داور مسابقه می توانست برای مس در دقیقه 38 اعلام پنالتی هم بکند اما در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در دقیقه 54 نیمه دوم و در اولین تعویض برای مس کرمان محمد علینژاد به جای صفیا به زمین آمد تا مشخص شود مس کاملا برای پیروزی برنامه دارد.

در دقیقه 64 مس مزد بازی با کیفیت خود در این مسابقه خارج از خانه را گرفت و برروی پاس عالی پشت دفاعی که به گلزاری رسید او ضربه اول خود را به دروازه بان زد اما ریباند این توپ را تبدیل به گل کرد تا شادی به تمام کرمان بیاید.

در دقیقه 71 بازی بازهم تیر دروازه مس به لرزه درآمد تا مشخص شود خیبر در این بازی اصلا قصد فتح شدن آن هم به آسانی را ندارد.

در دقیقه 75 امیر طاهر، رحیم آلبوغبیش و وحید اسماعیل بیگی برای مس کرمان جانشین میری، بابا محمدی و پورمحمد شدند تا مس برای دفاع از سه امتیاز خود تا پای جان تلاش کند.

در دقیقه 86 بازی یکی از نفرات تیم خیبر با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا مس نزدیک تر به کسب سه امتیاز شود.

در حالی که 8 دقیقه وقت اضافه برای بازی اعلام شده بود، رشیدفرخی در اوقات تلف شده جانشین گلزاری شد تا در دقیقه 95 بازی برروی فرار عالی و پاس بی نظیر علینژاد، این رشیدفرخی باشد که با به ثمر رساندن گل دوم مس کرمان، امضای نهایی را بر زیر فتح خیبر به سود مس کرمان بزند.

با این سه امتیاز مس در دو هفته پایانی نفس به نفس دو تیم بالای جدول برای صعود حرکت خواهد کرد و حالا جنگ صعود به اوج حساسیت خود رسیده است... جنگی که در کرمان با معجزه امید همه هواداران مس منتظر هستند تا این تیم یکی از فاتحان آن باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76536