باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 20:00:53
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

توضیحات معاون فنی باشگاه مس کرمان در رابطه با اعزام تیم هندبال به عربستان

پنج‌شنبه 30 اردیبهشت ماه 1400 ساعت 13:33

در پی مطرح شدن برخی صحبت ها پیرامون لیست اعزامی تیم هندبال مس کرمان به مسابقات جام باشگاه های آسیا در کشور عربستان، معاون فنی این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، آقای رسول نامجو در این باره گفت: هنوز هیچ لیستی برای اعزام و اسکان به طور رسمی اعلام نهایی نشده است ‌و طی هفته آینده باید این اقدام صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به شرایط ویژه کرونایی و سخت گیریها و محدودیت های کشور عربستان در لیستی که باید به کنفدراسیون هندبال آسیا ارسال گردد تنها نام 18 بازیکن و 6 کادر و 4 همراه وجود دارد که بر اساس همین لیست، باشگاه به ارائه اسامی کاروان اعزامی هندبال مس کرمان به مسابقات اقدام خواهد کرد.

نامجو افزود: در لیست بازیکنان نمی توان کادر را جایگزین کرد و همچنین نمی توان به جای کادر، بازیکن اعزام کرد و با این وجود هر باشگاه می تواند به طور عرفی برخی افراد را نیز به عنوان همراه به صورت آزاد و خارج از این لیست با خود داشته باشد که تا امروز هنوز تصمیمی در این مورد در باشگاه مس کرمان اتخاذ نشده است اما اعزام یک تا دو نفر به عنوان همراه خارج از این لیست روالی است که در همه باشگاه های ورزشی در زمان اعزام به مسابقات بین المللی وجود دارد و اتفاق جدید و عجیبی که منوط به باشگاه مس کرمان باشد نیست، همانطور که در سال های گذشته نیز تیم فوتبال مس کرمان در جام باشگاه های آسیا حضور داشت و همین رویه نیز انجام شده بود.

نامجو افزود: در هفته آینده اسامی نهایی لیست اعزامی باشگاه مس با هماهنگی با شرکت ملی صنایع مس ایران به مسابقات جام باشگاه های هندبال آسیا در جده عربستان رسما اعلام خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76371