باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 00:23:23
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مسی ها در بین دو بازی بیرون از خانه در تهران به تمرینات ادامه می دهند

چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه 1400 ساعت 09:37

تیم فوتبال مس کرمان که بازی هفته قبل خود را در شیراز و برابر تیم سپاسی انجام داده بود، بنا به قرعه مسابقات در این هفته نیز باید در خارج از خانه و در ارومیه برابر تیم نود به میدان برود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ عارف سعیدیان سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با ادامه تمرینات مس کرمان گفت: با توجه به دو بازی خارج از خانه پشت سر هم، بعد از بازی برابر سپاسی به تهران آمدیم و تمرینات خود را در اینجا ادامه می دهیم تا روز یکشنبه برای بازی برابر نود به ارومیه سفر کنیم.

سعیدیان افزود: در تهران تمرینات تیم را در زمین چمن هتل آکادمی پیگیری می کنیم و خوشبختانه شرایط خوبی از هر نظر بر تیم حاکم می باشد.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با مصدومان تیم نیز گفت: به غیر از اکوان که غایب تیم محسوب می شود باقی نفرات مصدومیت جدی برای بازی پیش رو ندارند و بعید به نظر می رسد بازیکن دیگری به واسطه مصدومیت به بازی بعد نرسد.

وی افزود: پس از بازی با نود به کرمان بازخواهیم گشت و با توجه به اینکه بازی های لیگ تا 18 اردیبهشت تعطیل خواهد بود، به بازیکنان استراحت دو روزه ای را خواهیم داد.

تیم فوتبال مس کرمان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور روز دوشنبه ششم اردیبهشت از ساعت 20 در ارومیه به مصاف تیم نود خواهد رفت.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76278