باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 08:28:12
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مهاجری: بازی سنگینی با شهرداری آستارا خواهیم داشت/حیف است مس کرمان در لیگ برتر نباشد

دوشنبه 23 فروردین ماه 1400 ساعت 10:59

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در آستانه بازی این تیم برابر شهرداری آستارا در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، این بازی را یک مسابقه مهم و سنگین توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا مهاجری در مورد شرایط مس کرمان گفت: بازی قبلی مان مقابل شاهین بوشهر را پیروز شدیم و خدا را شکر صدرنشین لیگ دسته یک هستیم. ما قبل از دیدار با شاهین اردو بسیار خوبی در شهر مشهد برگزار کردیم و این اردو باعث شد که بچه هایی که به تازگی به جمع ما اضافه شدند با بچه‌های قبلی به هماهنگی برسند و بتوانند به تیم ما کمک کنند.

او در مورد دیدار پیش رو در مقابل  شهرداری آستارا ادامه داد: شهرداری جزو تیم‌های بسیار خوب لیگ یک است وما بازی سنگین داریم و برای حفظ صدرنشینی باید با تمام قوا  بجنگیم تا بتوانیم دوباره پیروز شویم. ما تمام  تلاشمان را می‌کنیم که در بازی های باقی مانده حداکثر امتیازات را بگیریم.

سرمربی مس کرمان در مورد اینکه خیلی از کارشناسان با وجود  صدرنشینی این تیم در لیگ یک مس را مدعی صعود قطعی  به لیگ برتر می دانند گفت: ما نباید به خودمان مغرور شویم. درست است که همه تیم ما را مدعی اصلی صعود می دانند اما باید تمرکزمان را بیشتر از قبل کنیم و به بازی‌های توجه داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: در هر حال مس کرمان با شرایط سخت افزاری و مدیریتی که دارد حیف است که در لیگ برتر حضور نداشته باشد و ما تمام تلاشمان را می کنیم به هدفمان که صعود به لیگ برتر است برسیم. به کمک بچه ها و مدیریت تیم خوبی را جمع کرده ایم. از آنجایی که شرایط تیم‌ها در لیگ یک نزدیک است نمی‌توانیم بگوییم که صعود قطعی شده و باید تا لحظه آخر بجنگیم.

مهاجری در پایان افزود: ما سعی کردیم در نیم فصل با نفرات خوبی که به جمع خود اضافه کردیم بیشتر شخصیت لیگ برتری بگیریم، بچه ها همگی آماده هستند ولی ما هرگز به خودمان مغرور نمی شویم. هدف ما در ابتدا کسب بهترین نتیابج در لیگ یک و در نهایت صعود به لیگ برتر است که انشاالله به آن برسیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76243