باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 16:41:02
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نوای ذکر "امن یجیب" از کرمان برای سلامتی آقا نادر

پنج‌شنبه 19 فروردین ماه 1400 ساعت 21:42

در روزهای سخت کرونایی که شنیدن خبر ابتلا و فوت هموطنانمان روز به روز بر داغ دل و دشواری آن اضافه می کند، شنیدن خبر ابتلای عزیزان بیش از پیش ما را وا می دارد که برای کند شدن شر این ویروس منحوس دست به دعا برداریم و البته منتظر همت بیشتر مسئولین باشیم...

شنیدن خبر ابتلای آقای نادر دست نشان به این بیماری و وخیم شدن حال ایشان در اثر آن، خبری بود که موجب تاثر هواداران مس و مردم کرمان شد.

آقا نادر که در سال 84 صعود مس کرمان به لیگ برتر را رقم زد تا همیشه جایی در قلب های کرمانی ها خواهد داشت و شنیدن خبر درگیری او با این ویروس منحوس و شدت گرفتن کرونا ایشان، موضوعی بود که ذکر های "امن یجیب" را از کرمان برای سلامتی ایشان به آسمان بلند کرد.

نادرخان با مقاومتی که خواهد داشت و با دعایی که همه دوستداران ایشان در این شب ها برای سلامتی ایشان ذکر لب های خود خواهند کرد، دوباره بلند می شود و اجازه نمی دهد که تحمل سختی این روزها برای همه سخت تر شود.

رحیم دست‌نشان برادر نادر دست نشان در رابطه با آخرین وضعیت وی پس از انتقال به بخش ویژه گفت: واقعیت این است که آخرین وضعیت جسمی نادر را نه می‌توان خوب توصیف کرد و نه بد ، اما خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر نوسان شدید قلب و وخیم شدن حال او درست نیست.

آقای دست نشان افزود: در حال حاضر به گفته کادر درمان هم کلیه‌های نادر خوب کار می‌کند و هم قلب او بدون مشکل در حال کار کردن است ، اما با توجه به درگیری ریه برای این که بدن فعالیت کمتری داشته باشد و به ریه نیز فشار کمتری وارد شود به تشخیص پزشکان نادر در وضعیت خواب مصنوعی قرار گرفت و به گفته پزشکان پس از بهتر شدن وضعیت درگیری ریه از خواب مصنوعی خارج می‌شود.

برادر دست نشان درباره آخرین میزان درگیری ریوی برادرش هم توضیح داد : با توجه به انتقال نادر به بخش مراقبت‌های ویژه و ممکن نبودن انجام سی‌تی‌اسکن ، فعلا همان 35 درصدی که پیش‌تر در سی‌تی‌اسکن مشخص شده بود اعلام شده است ، اما با توجه به این که کرونا قابل پیش‌بینی نیست، ممکن است این درگیری بیشتر شده باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76228