باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 15:42:35
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مهاجری: این تلاش و پشتکار بچه ها باید در بازی های بعد هم وجود داشته باشد

چهارشنبه 18 فروردین ماه 1400 ساعت 20:26

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی تیمش برابر شاهین بوشهر که با پیروزی یک بر صفر این تیم همراه شد، از ادامه همین تلاش و پشتکار تیم خود در بازی های آینده گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا مهاجری در رابطه با این بازی گفت: در ابتدا به بازیکنانم خسته نباشید و تبریک می گویم که در اولین بازی خود در سال 1400 در یک دیدار بسیار سخت و مهم به میدان رفتند و با تلاش و پشتکار خود پیروزی بزرگی کسب کردند که باید این موضوع در بازی های بعد نیز ادامه داشته باشد.

مهاجری افزود: تیم شاهین از زمان ورود مهابادی تغییرات مثبت زیادی در تیم خود داشته است و همین کار را برای ما در بازی امروز سخت می کرد اما تیم ما امروز با برنامه فوتبال بازی کرد و پس از زدن گل به خوبی بازی را مدیریت کرد تا از سه امتیازش محافظت نماید.

سرمربی مس کرمان با بیان اینکه مس در این بازی می توانست به گل های بیشتری نز دست یابد گفت: ما باید در زدن ضربات آخر خود دقت بیشتری به خرج دهیم چراکه در این بازی نیز اگر در زدن این ضربات و استفاده از موقعیت هایمان بیشتر دقت می کردیم در دقایق آخر بازی دچار فشار و استرس از دست رفتن پیروزی نمی شدیم.

وی اردوی مشهد تیم مس کرمان در تعطیلات نیم فصل را بسیار عالی ارزیابی کرد که در کسب این پیروزی تاثیر مستقیم گذاشته بود.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76225