باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 04:07:10
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

شاهین بوشهر 0-1 مس کرمان/ شکار شاهین در لانه برای رسیدن به قله

چهارشنبه 18 فروردین ماه 1400 ساعت 19:32

تیم فوتبال مس کرمان با گل دقیقه 48 بابا محمدی در بوشهر موفق شد شاهین را شکست دهد تا در آغاز دور برگشت رقابت های لیگ یک فرار طلایی را در صدر جدول انجام دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید محمودی بوشهر تیم مس کرمان میهمان شاهین بود.

رضا مهاجری در این بازی تیم خود را با ترکیب سجاد بیرانوند، حسین حیدری، آرمان اکوان، وحید اسماعیل بیگی، امیر طاهر، حمید طاهری فرد، حمید گلزاری، محمد علی صفیا، محمد علینژاد، پیمان میری و بابا محمدی به زمین فرستاد.

مس کرمان پس از جذب بازیکنان مد نظر در نیم فصل و برپایی یک اردوی عالی در مشهد در طول تعطیلات نیم فصل، از همان ابتدای بازی در بوشهر نشان داد که در هر دو جبهه عالی عمل کرده است و کاملا قبراق و سرحال با شروع مسابقه، میزبان قدرتمند خود را تحت تاثیر بازی خوبش قرار داد.

موقعیت های عالی میری و علینژاد در دقایق 5 و 8 کاملا نشان از برتری مس در شروع مسابقه داشت که می توانست کرمانی ها را در این بازی مهم و حیاتی خیلی زود به گل برساند که با بدشانسی از دست رفتند.

مس در نیمه اول با بازی هجومی خود علاوه بر اینکه چندین موقعیت گل را برروی دروازه شاهین خلق کرد، با حملات خود چند صحنه مشکوک پنالتی را نیز در محوطه جریمه شاهین ایجاد کرد که مهمترین آن در دقیقه 30 بود که داور بازی خطای بازیکنان شاهین را پنالتی اعلام نکرد.

بهرشکل نیمه اول با وجود برتری کامل مس کرمان در زمین بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما با شروع نیمه دوم مس مزد بازی عالی خود را خیلی زود گرفت.

در دقیقه 48 بازی گلزاری با شوتی از راه دور توپ را روانه دروازه شاهین کرد که بابا محمدی در نوک حمله مس با تیزهوشی اثر بسیار به موقعی برروی این توپ گذاشت تا در نهایت این موقعیت وارد دروازه شاهین شود و گل مسی های کرمان به ثمر برسد.

پس از این گل مس کرمان بیشتر به اداره بازی و حفظ گل بسیار ارزشمند و 6 امتیازی خود در بوشهر پرداخت و این بار نوبت به درخشش مس در کارهای دفاعی به خصوص در درون دروازه با دست های بیرانوند رسید.

رحیم آلوغبیش در دقیقه 68 به جای میری و علیرضا ارجمندیان به همراه میلاد غریبی در دقیقه 77 به جای صفیا و گلزاری برای مس به میدان آمدند تا مس از پیروزی خود در این بازی بیشتر حفاظت کند.

هرچند در این لحظات شاهین بیشتر به دنبال زدن گل مساوی خود بود اما بازی با برنامه و فکورانه مسی های کرمان اجازه نمی داد که آن ها آهنگ دروازه میهمان را به راحتی در پیش کنند.

در دقیقه 90 بهرام رشیدفرخی و پیام ملکیان نیز برای مس کرمان به جای علینژاد و محمدی به زمین آمدند تا همچنان مس تیم برتر زمین باشد.

اما در 6 دقیقه وقت اضافه این بازی صحنه درخشش کاملا در اختیار بیرانوند در دروازه مس کرمان بود. دروازه بان آماده مس کرمان در دقیقه 93 ضربه آزاد خطرناک شاهین را به کرنر فرستاد و در دقیقه 95 و برروی ضربه سری که همگان منتظر ورودش به دروازه مس بودند، با واکنشی عالی و فوق العاده توپ را با کمک تیر دروازه دفع کرد تا گل برتری مس کرمان در آخرین دقیقه از بازی نیز حفظ شود.

در نهایت مس کرمان این بازی نفس گیر و حساس را با پیروزی یک بر صفر به پایان رساند تا با توجه به نتایج سایر تیم های بالای جدول، فرار عالی در صدر جدول داشته باشد و حالا با 35 امتیاز و اختلافی 4 امتیازی با سایر تیم های بالای جدول در رده نخت تکیه بزند.

مس کرمان بازی هفته آینده خود را روز سه شنبه 24 فروردین ماه برابر دیگر تیم مدعی جدول یعنی شهرداری آستارا در کرمان برگزار خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76223