باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 00:37:47
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تغییری در برنامه مسابقات فوتبال کشور ایجاد نمی شود

سه‌شنبه 17 فروردین ماه 1400 ساعت 20:36

مسئول کمیته برگزاری مسابقات فوتبال کشور اعلام کرد که باوجود قرارگیری چند استان در وضعیت قرمز، بازی های فوتبال کشور لغو نخواهند شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در روزهای گذشته چند استان به وضعیت قرمز از نظر کرونایی اضافه شدند تا نگرانی درباره برگزاری مسابقات فوتبال در شهرهای این مناطق افزایش یابند.

همچنین روز گذشته اعلام شد که تمام مکان های ورزشی در این استان ها باید تعطیل شوند و این موضوع شایعه لغو مسابقات فوتبال کشور را هم ایجاد کرد.

اما سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات، با تاکید بر این نکته که لغو بازی ها انجام نخواهد شد، گفت: «شهرهای قرمز با رعایت شدیدتر پروتکل بازی را برگزار می‌کنند و تا زمان قرنطینه سراسری که امیدوارم هیچ وقت اتفاق نیفتد، درگیر مسابقات خواهیم بود تا نشاط را به خانه ها ببریم.»

وی افزود: «ما این سابقه را داشتیم که در شهرهایی که قرمز بودند هم بازی را برگزار کردیم. ما موظفیم که باوجود رعایت زمان بندی و استراحت به تیم ها، بازی را برگزار کنیم و حداکثر استراحت و صلاح تیم ها را ببینیم و زیاد تیم ها را خسته نکنیم.»

تیم فوتبال مس کرمان نیز بازی عصر فردا خود را در بوشهر برگزار خواهد کرد که بر اساس جدول ستاد کرونا جزو مناطق قرمز محسوب می گردد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76222