باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 02:44:03
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

لزوم تصمیم گیری سریع و هماهنگ برای مسابقات فوتبال در شرایط کرونایی

سه‌شنبه 17 فروردین ماه 1400 ساعت 09:32

متاسفانه با ورود کشور به موج چهارم کرونا، تمامی رویدادهای کشور بازهم با این موضوع درگیر شدند و شاهد اجرای دور جدیدی از محدودیت ها در کشور هستیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ با اجرای این محدودیت ها، این احتمال وجود دارد که بازهم شاهد توقف مسابقات و رویدادهای ورزشی کشور از جمله مسابقات فوتبال باشیم.

هرچند تا این لحظه تصمیم جدیدی برای عدم برگزاری مسابقات فوتبال در کشور اتخاذ نشده است اما لغو جسته و گریخته برخی بازی ها مثل دیدار فولاد و گل گهر در خوزستان و یا نفت و استقلال در آبادان، بیم تصمیم گیری هایی از این دست را ایجاد کرده است.

با اعلام زسمی ستاد مبارزه با کرونا، اماکن ورزشی در تهران نیز شامل طرح ممنوعیت فعالیت شدند تا شائبه لغو مسابقات فوتبال بیش از پیش مطرح شود.

در چنین شرایطی سازمان لیگ و مقامات برگزاری مسابقات باید تصمیمی سریع، صریح و یکپارچه در رابطه با تمامی مسابقات فوتبال اتخاذ کنند و انجام برخی بازی ها و عدم انجام برخی دیگر مسلما لطمه بزرگی است که به کلیت مسابقات و روح آن و عدالت در لیگ های فوتبال وارد می کند.

اگر قرار بر لغو بازی ها در شهرهای قرمز می باشد باید تمامی مسابقات لغو شود و اگر قرار بر ادامه برگزاری مسابقات می باشد، این دیدارها با جدی تر کردن پروتکل های بهداشتی و نظارتی دقیق تر که سلامت نفرات تیم ها را به طور کامل تضمین کند، تمامی مسابقات ادامه داشته باشد.

از همان ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا آنچه که بیش از هر موضوعی اهمیت داشت، سلامت جسم و جان نفرات تیم هاست و در همین راستا سازمان لیگ و مقامات برگزار کننده در صورت اطمینان از این موضوع باید همه مسابقات را به طور هماهنگ برگزار کنند و یا تصمیم مشترکی مبنی بر لغو همه بازی ها بگیرند تا شاهد بی نظمی در جریان بازی ها و تبعات وحشتناک پس از آن نباشیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76216