باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 22:00:03
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس با گرفتن بال های شاهین در اوج می ماند

دوشنبه 16 فروردین ماه 1400 ساعت 10:50

تیم فوتبال شاهین بوشهر یکی از نام های ریشه دار و با اصالت در لیگ یک فوتبال این فصل کشور می باشد که این هفته از مس کرمان پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ شاهین بوشهر در این فصل کار خود را با فراز کمالوند آغاز کرد اما زمانی که این مربی به استقلال تهران رفت، داوود مهابادی جای او را برروی نیمکت شاهین گرفت تا با شکست 3بر1 شهرداری آستارا در زمین این تیم در بازی هفته قبل برای تیم های لیگ یکی خط و نشان بکشد.

شاهین هرچند در رده هفتم جدول قرار دارد اما با کسب 27 امتیاز تنها 5 امتیاز اختلاف با صدر جدول می بیند و از همین رو در بازی با مس صدرنشین برای رسیدن به بالای جدول حسابی رویاپردازی خواهد کرد.

شاهین در 18 بازی قبلی خود 6 پیروزی را کسب کرده است. این تیم با کسب 9 مساوی در رده دوم بیشترین تعداد تساوی در بین تیم های لیگ یکی این فصل است که از این تعداد 7 مساوی صفر بر صفر برای این تیم ثبت شده است تا علاقه آن ها به این نتیجه مشخص باشد. شاهین با ثبت تنها 3 شکست نیز در رده دوم کمترین تعداد باخت در جدول لیگ یک می باشد.

شاهین در تعداد گل زده نیز با زدن تنها 13 گل در رده دوم ضعیف ترین خط حمله لیگ یک این فصل می باشد اما در مقابل با دریافت تنها 9 گل خورده در کنار مس کرمان و استقلال خوزستان دارای بهترین خط دفاعی لیگ تا این هفته می باشد.

آخرین شکست شاهین به هشت هفته قبل برمی گردد و این تیم در پنج بازی اخیر خود 3 پیروزی و 2 تساوی را کسب کرده است.

این تیم تا پیش از میزبانی از مس کرمان در این هفته در 9 بازی خانگی به میدان رفته است که حاصل آن 3 پیروزی و 6 تساوی بوده است.

بدون هیچ اغراقی شاهین یکی از پرمهره ترین تیم های این فصل لیگ یک را در اختیار دارد و محمد ابراهیمی با 4 گل زده بهترین گلزن این تیم محسوب می شود که حریفان شاهین باید مواظب شوت های از راه دور این بازیکن باشند. رضا صدری که سابقه بازی در مس کرمان را نیز دارد در شاهین این فصل 2 گل زده و 2 پاس گل دارد و علیرضا ابراهیمی نیز با 3 پاس گل و 1 گل زده از دیگر بازیکنان موثر شاهین در این فصل محسوب می شوند.

ایمان صادقی، بابک حاتمی، شاهین مجیدی، امین شجاعیان، علی حمودی، امید سام کن، حمید دیوسالار و محمدرضا خرسندنیا که سابقه بازی در مس کرمان را دارد تنها بخشی از نفرات شاهین بوشهر در این فصل هستند تا مشخص شود مربیان این تیم چه دست بازی در چینش نفرات دارند.

با نگاهی به گل های زده شاهین در این فصل مشخص می شود برخلاف بسیاری از تیم های لیگ یکی که در جریان بازی با سانتر به گل می رسند، شاهین از تیم هایی است که عمق دفاع حریفانش را نشانه می رود و 5 گل این تیم در این فصل از روی پاس های عمقی به ثمر رسیده است. همچنین زدن 4 گل از روی ارسال های کرنر در بازی های قبل به خوبی نشان می دهد که شاهین برروی این موضوع نیز حسابی برنامه دارد.

یه طور کلی می توان شاهین را در ابتدای نیم فصل دوم لیگ یک این فصل از تیم خطرناک میانه جدول ارزیابی کرد اما در مقابل مس کرمان که حریف این هفته آن ها محسوب می شود، برای در اوج ماندن قطعا برنامه های خود را برای شاهین سواری ولو در لانه حریف دارد و برابر این تیم با تمرکزی کامل و توانی تمام عیار به میدان خواهد رفت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76215