باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 00:17:25
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان در فکر ادامه گام برروی نوار پیروزی برابر استقلال خوزستان

شنبه 16 اسفند ماه 1399 ساعت 10:29

تیم فوتبال مس کرمان در بازی های فصل قبل لیگ یک، برابر استقلال خوزستان دبل کرد و در هر دو بازی رفت و برگشت این تیم را شکست داد تا در فکر تداوم برداشتن گام برروی نوار پیروزی برابر این تیم در بازی روز یکشنبه باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم های مس کرمان و استقلال خوزستان تاکنون 6 بار به مصاف هم رفتند که سهم هر تیم دو پیروزی بوده است و دو مسابقه نیز به تساوی رسیده است.

دو تیم اولین بار در لیگ برتر فصل 92-93 به مصاف هم رفتند که هر دو بازی رفت و برگشت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در خرداد 93 بود که دو تیم دو بار دیگر در مرحله پلی آف لیگ یک و لیگ برتر به مصاف هم رفتند که یکی از جنجالی ترین بازی های تاریخ تیم فوتبال مس در همان رقابت ها رقم خورد...

در حالی که در بازی رفت تیم استقلال خوزستان در زمین خود با یک گل به پیروزی رسید، در بازی برگشت که شرح مفصل حاشیه های آن را می توانید در اینجا مطالعه کنید، تیم استقلال خوزستان با دو گل به پیروزی رسید.

پنجمین مصاف دو تیم نیز به بازی رفت آن ها در لیگ یک فصل قبل برمی گردد که تیم مس کرمان موفق شد در زمین خود با گل شروین بزرگ برابر این تیم به پیروزی برسد و در بازی برگشت نیز در هوای گرم اهواز که درجه 48 را نشان می داد و مس کرمان به ناحق از دقیقه 70 ده نفره شد، در نهایت با گل فیضی این بازی را یک بر صفر برنده باشد.

بهرشکل باید دید در هفتمین مصاف دو تیم که اتفاقا یکی از بازی های حساس لیگ یک در هفته پایانی مسابقات در دور رفت محسوب می شود چه نتیجه ای ثبت می شود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76116