باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 22:37:40
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

معرفی قهرمان نیم فصل از دل بازی مس و استقلال خوزستان

شنبه 16 اسفند ماه 1399 ساعت 09:50

تیم فوتبال استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی در لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد، در این فصل از رقابت های لیگ یک یکی از تیم های بالانشین جدول تا آخرین هفته از دور رفت مسابقات محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این تیم در پایان 16 بازی این فصل خود 7 پیروزی، 5 تساوی و 4 شکست را در کارنامه دارد تا با کسب 26 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ یک قرار داشته باشد.

این تیم که تحت هدایت امیر خلیفه اصل می باشد چه در گل زده و چه در گل خورده در رده سوم بهترین تیم های لیگ یک از این حیث تا پایان هفته شانزدهم می باشد به نحوی که با 17 گل زده بعد از سپاسی و هوادار در رده سوم بهترین خط حمله و با 9 گل خورده بعد از مس کرمان و شاهین بوشهر بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد.

نکته جالب در رابطه با مساوی های این تیم اینکه هر 5 تساوی استقلال خوزستان در این فصل با نتیجه مساوی صفر بر صفر ثبت شده است تا این تیم یکی از پرتکرار ترین تیم های لیگ یک در ثبت این نتیجه باشد.

از 17 گل زده این تیم، 7 گل آن برروی ارسال های بلند صورت گرفته است و 3 پنالتی نیز در بازی های قبل به سود این تیم اعلام شده است.

نکته قابل توجه دیگر از بابت گل های زده استقلال خوزستان اینکه از 17 گل زده قبل خود، 12 گل را در نیمه دوم به ثمر رسانده است که 8 گل را در 15 دقیقه پایانی مسابقات خود ثبت کرده است.

استقلال خوزستان که از 9 گل قبلی خود 4 بار با شوت های از راه دور و دو پنالتی عمده گل های دریافتی خود را ثبت کرده است، 6 بار هم در نیمه دوم گل خورده است تا اصولا زد و خورد در نیمه دوم بازی های این تیم بیشتر باشد.

این تیم در این فصل مهره های بسیار خوبی دارد که عمدتا از فصل قبل در ترکیب این تیم باقی مانده اند... فرشاد جانفزا با 5 گل زده و 2 پاس گل و همچنین بهروز بارانی با 4 گل زده و 2 پاس خطرناک ترین بازیکنان این فصل استقلال خوزستان هستند که در کنار آن ها بهروز افشار 2 گل زده و 3 پاس گل دارد.

علی هلیچی، محمد معاوی، علیرضا دغاغله، رامین داوودی از دیگر بازیکنان سرشناس استقلال خوزستان در این فصل محسوب می شوند و جلال عبدی نیز که فصل قبل در مس کرمان بازی می کرد در این تیم حضور دارد.

استقلال خوزستان تا پیش از سفر به کرمان در 8 بازی خارج از خانه دیگر نیز به میدان رفته بود که 3 پیروزی، 2 تساوی و 3 شکست برای این تیم ثبت شده است.

استقلال خوزستان بعد از یک افت محسوس در بازی های این فصل از هفته نهم تا سیزدهم، در چهار هفته اخیر مجددا با پیروزی آشتی کرده است و در چهار هفته اخیر دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست را برای خود ثبت کرده است.

دیدار تیم های مس کرمان به عنوان صدرنشین و استقلال خوزستان به عنوان تیم سوم جدول، حساس ترین بازی هفته پایانی لیگ یک در دور رفت محسوب می شود که قهرمان نیم فصل را از دل خود مشخص می کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76115