باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 03:01:25
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ماراتن گلزنی امید مس و نفت اهواز با شلیک داور کشته داد!

جمعه 15 اسفند ماه 1399 ساعت 17:21

در حالی که دو تیم امید مس کرمان و امید نفت اهواز در هفته نهم رقابت های لیگ برتر یک ماراتن گلزنی تمام عیار را به نمایش گذاشته بودند که در نهایت به تساوی سه بر سه رسید اما تصمیمات داور اصفهانی این بازی امیدهای مس کرمان را برای پیروزی به کشتن داد!

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی که در زمین شهدای مس کرمان برگزار می شد، در ابتدا تیم نفت به گل رسید اما مبین صالح بازی را برای امیدهای مس به تساوی کشاند، سپس بازهم تیم اهوازی به گل رسید که این بار پرهام حسین خانی گل مساوی مس را به ثمر رساند. در حالی که مهدی داوری گل سوم مس کرمان را به ثمر رسانده بود تا بازی سه بر دو به سود میزبان شود اما در نهایت گل تساوی در دقایق آخر به ثمر رسید تا این بازی جذاب در ماراتن گلزنی سه بر سه مساوی شود.

اما تمام ماجرای این مسابقه فقط گلزنی ها نبود و داور این مسابقه با تصمیمات عجیب خود در عدم پیروزی امیدهای مس نقش مهمی ایفا کرد...! در حالی که بازی سه بر دو به سود مس کرمان بود داور بازی یک پنالتی واضح به سود مس اعلام نکرد تا کار تمام شود... همچنین داور بازی در صحنه ای دیگر در حالی خطا برروی بازیکن امید مس کرمان واقع شده بود، بازیکن امید مس را از زمین اخراج کرد!

اخراج چهار بازیکن این مسابقه که سهم هر تیم را دو بازیکن کرده بود باعث شده بود که بازی کاملا به جنجال کشیده شود و دقایقی نیز متوقف شود.

نکته عجیب اینکه در حالی سپاهان اصفهان رقیب این دو تیم در گروه مسابقات لیگ برتر امید می باشد، انتخاب یک داور اصفهانی برای این بازی اوج تصمیم گیری های عجیب برای این مسابقات را می رساند که کاملا مشخص می کرد این بازی باید به سود رقیب اصفهانی دو تیم در جدول خاتمه یابد!

در بازی های هفته قبل لیگ برتر امید نیز در اصفهان، عدم اعلام پنالتی واضح به سود امیدهای مس در بازی برابر سپاهان نشان می داد که ظاهرا سپاهان باید یکی از تیم های قطعی صعود کرده از این گروه باشد!!

در نهایت در روزی که همه بازی های این گروه به تساوی رسید، تیم امید مس کرمان با 15 امتیاز از 9 مسابقه در رده سوم جدول گروه خود قرار گرفت.

این تیم بازی هفته آینده خود را روز یکشنبه 24 اسفند ماه در رفسنجان برابر مس این شهر برگزار خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76113