باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 09:35:00
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ایمان کهیش داور بازی مس کرمان و استقلال خوزستان

پنج‌شنبه 14 اسفند ماه 1399 ساعت 17:54

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته شانزدهم لیگ یک اعلام شد که بر این اساس ایمان کهیش بازی تیم های مس کرمان و استقلال خوزستان را قضاوت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ ایمان کهیش داور اهل شیراز فوتبال کشورمان می باشد که در لیگ یک و در سال های اخیر نام شناخته شده ای محسوب می شود که در بازی های لیگ برتر این فصل فوتبال کشور نیز قضاوت داشته است.

کهیش در لیگ یک این فصل قضاوت بازی هایی از جمله دیدار پارس جنوبی و رایکا و همچنین آرمان گهر سیرجان و شاهین را برعهده داشته است. در بازی های لیگ برتر نیز کهیش قضاوت هایی از جمله بازی آلومینیوم و صنعت نفت را انجام داده است.

کهیش در سال های گذشته سه بار برای مس کرمان سوت زده است که در سال 94 بازی تیم مس برابر پارسه تهران را قضاوت کرد که با وجود اخراج یک یار مس در آن بازی که در کرمان برگزار می شد، مس یک بر صفر بازی را برد و در اسفند سال 96 نیز با قضاوت این داور تیم مس در قم موفق شد یک بر صفر تیم صبا را شکست دهد. او در اسفند ماه سال گذشته نیز آخرین بازی مس در کرمان قبل از شیوع کرونا را داوری کرد که به بازی مس کرمان و گل ریحان برمی گشت که تیم مس موفق شد دو بر صفر در آن بازی برنده باشد.

سعید علی نژادیان و مرتضی هوشیار کمک های کهیش در این بازی خواهند بود و سید حسین حسینی داور چهارم مسابقه می باشد. ناظر داوری این مسابقه نیز علیرضا رجبلو است.

تیم های مس کرمان و استقلال خوزستان از ساعت 14 و 45 دقیقه روز یکشنبه در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76111