باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 04:32:56
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تحلیل سایت ورزش سه از صدرنشینی مس کرمان در لیگ یک/حفظ صدر با چنگ و دندان

چهارشنبه 13 اسفند ماه 1399 ساعت 10:20

مرجع خبری ورزش سه در مطلبی به صدرنشینی تیم مس کرمان در رقابت های لیگ یک و بازی روز گذشته این تیم برابر هوادار در تهران پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این مطلب می خوانیم: مس کرمان با یک امتیازی که در بازی با هوادار گرفت 29 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی بازی های لیگ یک باقی ماند.

 دیروز این تیم در تهران جدال سخت و نفس گیری با هوادار شد. یک تیم خوب با هدایت غلامرضا عنایتی که موفق به ایجاد موقعیت هم روی دروازه مس کرمان شد اما دروازه بان و مدافعان این تیم به هر زحمتی که بود دروازه خود را بسته نگه داشتند تا با یک امتیاز میدان را ترک کنند و هم چنان در صدر جدول باقی بمانند. آنها اگر این یک امتیاز را نمی گرفتند اکنون در صدر جدول با تیم شهرداری آستارا هم امتیاز بودند.

البته در این بازی تلاش های مس برای ایجاد موقعیت به روی دروازه حریف به خصوص از سوی بازیکنان خلاقی چون پیمان میری محسوس بود اما طبیعی بود این بازیکن از سوی بازیکان پرتعداد حریف در فاز دفاعی کنترل شود و این کمی کار را برای مسی ها برای رسیدن به گل سخت کرده بود.

رقابت های در لیگ یک سخت و فشرده است و تیم ها سایه به سایه هم حرکت می کنند و در چنین موقعیتی مس به خوبی می داند برای برداشتن گام های بیشتر به سوی لیگ برتر باید بازیکنان جدیدی را به ترکیب اضافه کند و به نظر می رسد تا به این جای کار موفق بوده است. یکی از بازیکنان جدید تیم در دور برگشت محمد علی نژاد مدافع و وینگر راست آلومینیوم اراک است. بازیکنی که فصل گذشته سه گل برای آلومینیوم اراک زد و 7 موقعیت گل ساخت. هم چنین حمید گلزاری هافبک تیم سایپا که سابقه بازی در تیم های دسته اولی و صعود به لیگ برتر را در کارنامه دارد با شروع نقل و انتقالات لیگ یک یعنی از 19 اسفند به بعد می تواند در ترکیب تیم مس کرمان به میدان بیاید.

رضا مهاجری که یک بار تیم سیاه جامگان را لیگ برتری کرد امیدوار است به آرزوی اینروزهای کرمانی ها هم جامه عمل بپوشاند. صعود مس کرمان به لیگ برتر در روزهایی که تلاش می کند از استادیوم اختصاصی خود بهره برداری کند از نگاه فوتبالی ها یک اتفاق خوب است. آنچه که مسلم است همه مدعیان صعود به لیگ برتر در این فصل از بازی ها کار سختی را پیش رو خواهند داشت چون رقابت ها سخت و تنگاتنگ است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76107