باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 21:16:42
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

هوادار تهران 0-0 مس کرمان/غیرت مس بلندتر از سوت داور!

سه‌شنبه 12 اسفند ماه 1399 ساعت 17:05

در روزی که داور مسابقه با اعلام پنالتی عجیب بر علیه مس کرمان و زدن سوت های متوالی بر علیه مس، زمینه را برای شکست این تیم در تهران فراهم کرده بود، اما صدای غیرت بازیکنان مس بلندتر از سوت داور بود تا با همه اتفاقات این بازی، مس کرمان یک امتیاز بسیار خوب را از زمین هوادار کسب کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و در اسلامشهر تهران تیم مس میهمان تیم هوادار بود که رضا مهاجری تیم خود را با ترکیب سجاد بیرانوند، آرمان اکوان، عظیم گوک، پیام ملکیان، وحید اسماعیل بیگی، حمید طاهری فرد، سلمان بحرانی، بهرام رشیدفرخی، محمد رضا پورمحمد، میلاد غریبی و محمد علی صفیا به میدان فرستاد.

در همان ابتدای بازی و در دقیقه 15 کار برای تیم مس کرمان سخت شد جایی که سجاد بیرانوند دروازه بان مس کرمان در برخورد با بازیکن حریف به شدت مصدوم شد تا نتواند از شدت درد به بازی ادامه دهد و در نهایت در دقیقه 26 جای خود را به علیرضا حیدری بدهد.

بازی دو تیم که فوق العاده در جدول مسابقات و در بین تیم های صدرنشین حساس محسوب می شد، در ادامه کاملا تحت تاثیر این حساسیت قرار داشت و بیشتر در میانه زمین در جریان بود.

اما در دقیقه 32 این بازی رضا کرمانشاهی داور بازی با اعلام عجیب ترین خطای پنالتی ممکن برای علیه مس کرمان نشان داد که کار تیم مس در این بازی فقط غلبه بر تیم هوادار نیست!

این پنالتی توسط بازیکن هوادار به تیر دروازه زده شد تا فوتبال به جای داور عدالت را در زمین بازی پیاده کرده باشد...

در ادامه بازهم بازی در میانه زمین بیشتر دنبال شد و گهگداری به صورت ناقص دو تیم برروی دروازه یکدیگر آفتابی می شدند که در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم ماهان رحمانی به جای بحرانی برای مس کرمان به زمین آمد تا دو تیم با همان ریتم نیمه اول و بیشتر در میانه زمین بازی را دنبال کنند.

در دقیقه 55 مس کرمان دو تعویض دیگر انجام داد و بابا محمدی و پیمان میری را به جای رشیدفرخی و پورمحمد به زمین فرستاد.

در ادامه نیمه دوم تیم میزبان که می دانست با عدم پیروزی در این بازی خانگی، فاصله خود را با صدر جدول بیشتر می بیند، فشار حملات بیشتر را برروی دروازه مس در دستور کار قرار داد اما بازی عالی و بی نقص مس در انجام کارهای دفاعی اجازه موقعیت سازی زیاد برروی دروازه خود را به میزبان نمی داد.

در دقیقه 68 مصطفی سالاری به جای اسماعیل بیگی برای مس به زمین مسابقه آمد تا همچنان کارهای دفاعی مس بدون نقص انجام شود و در ضد حملات نیز نیم نگاهی به دروازه هوادار داشته باشد.

اما در 20 دقیقه پایانی بازی تمام اتفاقات با سوت های داور سمت داده می شد... داور این بازی که در نیمه اول با اعلام پنالتی عجیب به سود هوادار، علاقه خود را به پیروزی این تیم نشان داده بود، در 20 دقیقه پایانی، برای برتری این تیم در زمین مسابقه با سوت های خود جریان بازی را کاملا در اختیار این تیم قرار داد!

در حالی که داور بازی حتی صحنه های 30 به 70 به سود مس را برای هوادار سوت می زد، خطاهای واضح روی بازیکنان مس را نادیده می گرفت تا حریف کاملا برای حمله به سمت دروازه مس از سمت داور بفرما ببیند!!

اما بازیکنان مس کرمان که برای کسب امتیاز از این بازی کاملا غیورانه در زمین می جنگیدند اجازه ندادند که از این طریق نیز دروازه آن ها گزندی ببیند و با یک بازی هوشیارانه و عالی به خصوص درفاز دفاعی در نهایت این بازی سخت را با امتیاز تمام کردند.

مس کرمان با کسب نتیجه مساوی بدون گل از این بازی خارج از خانه و ثبت یک امتیاز دیگر برای خود، با 29 امتیاز صدرنشینی خود را در پایان هفته شانزدهم رقابت ها تداوم بخشید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76102