باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 13:24:18
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

محتشم تبریز 0-2 مس نوین/ بازگشت نوین به راه صعود در جدول

دوشنبه 11 اسفند ماه 1399 ساعت 17:30

تیم فوتبال مس نوین با گل های میلاد پورصفشکن و حسین تهامی در تبریز به پیروزی دو بر صفر دست یافت تا بازهم راه صعود در جدول گروه خود در لیگ دو را در پیش بگیرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، مس نوین در تبریز میهمان تیم محتشم تبریز بود.

نوینی ها پس از گذر از چند هفته تلخ که در کسب پیروزی ناکام بودند، حالا مسیری متفاوت را در پیش پرفته اند و در چند بازی اخیر خود چه در لیگ و چه در حذفی، در مسیر پیروزی گام برمی دارند و در این بازی خارج از خانه نیز با ترکیب حسن رفیعی، کیان عباسپور، احمد حیات منش، حجت ده شیخ، علیرضا قادری، حسین تهامی، عارف زینلی، امین کاظمیان، میلاد پورصفشکن، امیر حسین عسگری و امیر حسین صالحی منش برای تداوم نتایج خوب هفته های اخیر خود به میدان رفتند.

این بازی با حواشی عجیبی آغاز شد جایی که پس از سوت آغاز مسابقه، نزدیک به 20 دقیقه به دلیل نبود نیروی انتظامی در ورزشگاه، ناظر مسابقه اجازه ادامه برگزاری آن را نداد.

با این وجود تیم مس نوین اجازه نداد وقفه ایجاد شده در انگیزه هایش برای پیروزی خللی ایجاد کند و با شروع دوباره بازی در دقیقه 14 مسابقه خیلی زود به گل اول بازی دست یافت تاخیال خود را راحت کند.

در این صحنه پاس عالی صالحی منش با موقعیت سنجی خوب پورصفشکن دروازه میزبان را باز کرد تا با همین یک گل نیمه اول مسابقه به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان فرزاد حسین خانی با کنترل بازی و مدیریت آن به حفظ برتری خود و سه امتیاز پرداختند.

در حالی که میزبان تلاش زیادی برای زدن گل مساوی در این نیمه انجام داد اما ضد حملات مس نوین به مراتب موقعیت های خطرناک تری برای آن ها فراهم می کرد و در نهایت در دقیقه 85 بازی برروی یکی از این ضد حملات تیم نوین به یک ضربه پنالتی دست پیدا کرد.

حسین تهامی با آرامش تمام این ضربه را برای مس نوین تبدیل به گل دوم کرد تا اولین 3 امتیاز خارج از خانه این فصل مس نوین هم برای آن ها در این بازی دشت شود و با این پیروزی شیرین 13 امتیازی شوند و به رده نهم جدول صعود کنند.

طبق برنامه مس نوین بازی هفته آینده خودرا روز دوشنبه 18 اسفند ماه در کرمان برابر تیم فولاد نوین اهواز برگزار خواهد کرد.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76099