باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 04:09:10
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

علی نژاد: اهداف بزرگی در مس کرمان دارم

شنبه 9 اسفند ماه 1399 ساعت 12:05

محمد علی نژاد به عنوان اولین خرید زمستانی مس کرمان به این تیم پیوست تا در نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک پیراهن این تیم را بر تن کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ علی نژاد که در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر در تیم آلومینیوم اراک بازی می کرد و یکی از بازیکنان خوب این تیم نیز محسوب می شد، در رقابت های فصل قبل لیگ یک از مهره های اصلی آلومینیوم در راه صعود این تیم به لیگ برتر بود. او سابقه صعود به لیگ برتر با تیم مسجد سلیمان را نیز دارد و برای تجربه سومین صعود خود به لیگ برتر به مس کرمان آمده است.

علی نژاد که در پست هافبک نفوذی بازی می کند، پس از پیوستنش به مس کرمان می گوید: از اینکه به تیم اصیل و ریشه داری مثل مس کرمان آمده ام خوشحالم و بازی زیر نظر آقای مهاجری برای من یک اتفاق بسیار خوب محسوب می شود.

علی نژاد با بیان اینکه با اهدافی بزرگ به مس کرمان پیوسته است گفت: تیم مس کرمان چه از نظر مهره و چه از نظر امکانات شرایط بسیار مطلوبی دارد و واقعا حیف است که جای این تیم در لیگ برتر خالی باشد و امیدوارم در نیم فصل پیش رو لیگ یک، با هدایت آقای مهاجری و تلاش تمام بازیکنان بتوانیم اهداف باشگاه را در صعود به لیگ برتر و شاد کردن دل هواداران و مردم کرمان را محقق کنیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76086