باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 15:06:37
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بازی های جذاب حذفی برای مسی ها/از سفر پرسپولیس به کرمان تا دربی استان هشت در سیرجان

جمعه 8 اسفند ماه 1399 ساعت 19:45

با انجام قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی تیم های مس کرمان و مس نوین حریفان خود را در این مرحله شناختند و بر حسب قرعه جذاب ترین بازی های ممکن نیز نصیب آن ها شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس کرمان پس از حذف تیم چوکا تالش در کرمان، در مرحله جدید رقابت های حذفی با قرعه حریف گل گهر شد که این بازی با توجه به میزبانی مس در بازی قبل جام حذفی، در سیرجان برگزار می شود تا دو تیم استان هشت بازهم یکی از دربی ها جذاب خود را برابر هم برگزار کنند.

با وجود اینکه رضا مهاجری با تیم دوم خود در رقابت های حذفی شرکت می کند و بازی های این جام را به فرصتی برای میدان دادن به جوانان کرده است، اما با این وجود مصاف تیم او با شاگردان قلعه نویی برای فوتبال کرمان جذابیت های خاص خود را خواهد داشت.

اما در دیگر سو تیم فوتبال مس نوین که در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بازی می کند، در بازی های جام حذفی پس از حذف تیم های شمس قزوین و گل ریحان در این مرحله حریف تیم پرسپولیس تهران شد.

با توجه به اینکه مس نوین بازی قبل خود را در کرج برگزار کرده بود، میزبان بازی برابر پرسپولیس شد تا دیدار دو تیم در کرمان برگزار شود.

شاگردان یحیی گل محمدی قطعا در کرمان کار سختی برابر شاگردان با انگیزه فرزاد حسین خانی خواهند داشت و تیم مس نوین که عمدتا از بازیکنان جوان و باانگیزه استان کرمان تشکیل شده است، روز سختی را برای صدرنشین لیگ برتر رقم خواهند زد.

تاریخ و ساعت دقیق این بازی ها مشخص نشده است اما این بازی ها در روزهای 21 و22 اسفند برگزار خواهد شد که تاریخ دقیق آن ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76081