باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 22 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:22:23
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

عملیات اثبات مس نوین با حذف گل ریحان در کرج و صعود در جام حذفی

پنج‌شنبه 7 اسفند ماه 1399 ساعت 19:41

تیم فوتبال مس نوین در مرحله سوم رقابت های جام حذفی دست به کار بزرگی زد و با حذف تیم گل ریحان در کرج به مرحله بعد مسابقات صعود کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ فرزاد حسین خانی که تیم او در دور قبل شمس قزوین را حذف کرده بود در این بازی با انگیزه های بسیار با ترکیب آرمان شهدادنژاد، امیر حسین امیرطاهری، ناصر دوست محمدی، رضا ستاری، شاهین بالیجانی، میلاد پورصفشکن، مهدی حرجندی، میلاد کمالی، حجت ده شیخ، احمد حیات منش و میلاد محمدی به میدان رفت.

مسی های نوین فارغ از اینکه به عنوان یک تیم لیگ دویی برابر تیم لیگ یکی گل ریحان به میدان رفته اند، شجاع و نترس بازی را آغاز کردند تا جام حذفی را به محلی برای اثبات هرچه بیشتر تیم شایسته خود تبدیل نمایند.

رضا ستاری که در این بازی از ابتدا آمادگی خوب خود را نشان داده بود در دقیقه 25 با حرکت دیدنی خود و ارسال دقیقش پایه گذار گل تیم مس نوین در این بازی شد که با اشتباه بازیکنان گل ریحان وارد دروازه این تیم شد تا مس نوین یک بر صفر پیش بی افتد.

در نیمه دوم مسی های نوین به اداره و مدیریت بازی پرداختند تا از تک گل ارزشمند خود در این بازی محافظت نمایند.

امین کاظمیان، حسین تهامی و امیر حسین عسگری تعویضی های مس نوین در نیمه دوم بودند که برای حفاظت از برتری این تیم به میدان رفتند.

در نهایت در روزی که مسی ها نوین با ارائه یک بازی منطقی و عالی در زمین حریف خود برتری را حفظ کردند، موفق به کسب جواز صعود به دور بعد رقابت های جام حذفی شدند تا از معدود تیم های لیگ دویی باقی مانده در جدول مسابقات جام حذفی باشند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76077