باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 03:06:28
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ضیافت پنالتی ها به کام با انگیزه های مس کرمان برای صعود به دور بعد حذفی(عکس)

پنج‌شنبه 7 اسفند ماه 1399 ساعت 19:19

تیم فوتبال مس کرمان پس از تساوی صفر بر صفر برابر چوکا تالش در 120 دقیقه تلاش خود، در نهایت در ضربات پنالتی این تیم را 4بر2 شکست داد تا روانه دور بعد رقابت های جام حذفی شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در چارچوب مرحله سوم رقابت های جام حذفی، مس در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان تیم چوکا بود که با ترکیب حسین شهریاری، حسین حیدری، ماهان رحمانی، آرمان اکوان، سلمان بحرانی، محمد علی صفیا، بابا محمدی، مصطفی سالاری، امیر طاهر، حسین خسروی و امیر حسین بنی اسدی به میدان رفت.

لیست و ترکیب رضا مهاجری برای این بازی جام حذفی نشان می داد که همانطور سرمربی مس کرمان وعده کرده بود، در این بازی ها از ترکیب بازیکنان جوان و کمتر به میدان رفته خود در لیگ یک سود می برد و به عنوان بازی های تدارکاتی به مسابقات حذفی چشم دارد.

با این حال بازیکنان ترکیب مس کرمان که برای این بازی کاملا با انگیزه بودند، این رقابت را کاملا جدی گرفته بودند و با تمام توان خود به میدان رفتند.

با وجود هوای ناآرام و به شدت بارانی شهر کرمان در این بازی که با سرمای بسیار زیادی نیز همراه شده بود، بازی دو تیم بسیار آرام و کم حادثه دنبال می شد که لغزندگی زمین و شرایط جوی نیز در این موضوع کاملا اثر گذار بود.

دو تیم در طول 90 دقیقه بازی حملات کمی را برروی دروازه هم ترتیب دادند و با وجود اینکه مس کرمان حملات بیشتر و خطرناک تری داشت ولی با این حال بازی در پایان 90 دقیقه بدون گل مساوی به اتمام رسید.

در نیمه دوم بازی رضا مهاجری بازیکنانی نظیر عباس زراعتکار، پیام ملکیان و سامان تورانیان را نیز به ترکیب تیم مس اضافه کرد تا این نفرات محک جدی بخورند.

اتفاق قابل توجه نیمه دوم نیز اخراج بازیکن چوکا در دقیقه 70 بازی بود که سبب شد میهمان ده نفره بازی را ادامه دهد.

با تساوی دو تیم در 90 دقیقه کار آن ها به دو وقت اضافه 15 دقیقه ای کشید که در نیمه اول این اوقات زراعت کار موقعیتی عالی برای تمام کردن کار داشت که با بدشانسی از دست رفت.

در نیمه دوم وقت های تلف شده نیز محمد خاکسارپور در درون دروازه مس برای مهار پنالتی ها قرار گرفت و مهدی ناظمی نیز به عنوان آخرین تعویضی مس به زمین آمد.

در نهایت در ضربات پنالتی هر چهار ضربه بازیکنان مس کرمان توسط آرمان اکوان، مصطفی سالاری، ماهان رحمانی و حسین حیدری به زیبایی و دقت تبدیل به گل شد اما ضربات سوم و چهارم تیم چوکا به اوت رفت تا تیم مس در ضربات پنالتی با برتری 4بر2 جواز صعود به دور بعد رقابت های جام حذفی را کسب کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76076