باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 11:39:05
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی هندبال مس: با شرایطی که تجربه کردیم مقام دومی ما کمتر از قهرمانی نبود

شنبه 2 اسفند ماه 1399 ساعت 10:19

سرمربی هندبال مس کرمان در پایان رقابت های لیگ برتر هندبال کشور که با کسب عنوان نایب قهرمانی تیم او همراه شد، معتقد است با شرایط سختی که در دور نهایی رقابت ها برای تیم هندبال مس کرمان حاصل شد، عنوان دومی این تیم کمتر از کسب قهرمانی نیست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حمید صادقی در این باره گفت: با توجه به مسئله کرونا و اتفاقات ناشی از آن، در مرحله نهایی مسابقات که سنگینی بازی ها دو برابر می شود، چهار بازیکن تیم ما نتوانستند در این مرحله بازی کنند و فقط برای دو مسابقه آن ها را در اختیار داشتیم و این کار را برای تیم ما با وجود غیبت این نفرات بسیار سخت کرده بود.

وی ادامه داد: واقعیت این است که خودمان و جامعه هندبال مس را قهرمان می دانند چراکه ما در گروه سخت این رقابت ها با کسب صد در صد پیروزی به دور نهایی صعود کردیم و شک نداشته باشید اگر شرایط دور اول مسابقات در دور نهایی برای ما وجود داشت قطعاً قهرمانی می شدیم.

صادقی با تشکر از تمامی بازیکنانش بابت تلاش خود در دور نهایی رقابت ها گفت: سایر نفرات ما برای پر کردن غیبت این بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند و همین سبب شد که ما تا روز آخر در کورس قهرمانی حضور داشته باشیم اما به دلیل کمبود بازیکن و حضور در مسابقات فشرده، نفرات ما در بازی آخر خسته بودند و طبیعی بود که آمادگی کافی را در بازی روز آخر که حکم فینال را داشت نداشته باشند.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان عنوان کرد: زمانی که تست بازیکنان ما مثبت شد در مدت 48 ساعت 3 مسابقه برگزار کردیم و در ادامه با حضور 10 بازیکن 6 مسابقه را برگزار کردیم. تیم ما تحت فشار زیادی بود.

صادقی افزود: بنا به شرایطی یک بازیکن ما هم قبل از دور نهایی از جمع ما جدا شد و به تیم نیروزی زمینی رفت و در بازی آخر هم دیدیم که جابه جایی این بازیکن چقدر به سود حریف تمام شد.

وی در پایان گفت: با جمیع شرایطی که در دور نهایی داشتیم، کسب عنوان نایب قهرمانی را مقامی خوب برای تیم خود می دانیم و باید از تلاش تمامی بازیکنان و همکارانم در کادر فنی و همچنین حمایت های شرکت و باشگاه مس کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. ما بعد از یک استراحت کوتاه کار خود را برای حضور در مسابقات باشگاه های آسیا از سر خواهیم گرفت.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76054