باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 01:50:39
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مهاجری: تا پایان نیم فصل باید با همین روند کسب امتیاز پیش برویم

جمعه 1 اسفند ماه 1399 ساعت 22:49

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر خیبر خرم آباد، بر روند کسب امتیاز تیم خود در سه بازی پیش رو تا پایان نیم فصل تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا مهاجری در پایان این بازی گفت: تیم خیبر یکی از تیم های خوب لیگ است که مربی بسیار خوبی در اختیار دارد و در این بازی نیز با تمام قوا و با شناخت کامل از ما به زمین آمد و درصدد بود روند حرکت ما را کنترل کند.

مهاجری افزود: یک اشتباه در نیمه اول داشتیم که خوشبختانه بیرانوند اجازه نداد دروازه ما باز شود و اگر در آن صحنه گل دریافت می کردیم کار ما خیلی مشکل می شد اما بعد از آن خوشبختانه تیم ما خود را در زمین خیلی خوب پیدا کرد و هر زمان اراده می کرد می توانست خود را به دروزاه خیبر برساند.

سرمربی مس کرمان در رابطه با ادامه مسابقات گفت: خوشحالم که با فصل بهار کیفیت زمین مسابقات قطعا بهتر خواهد شد و این برای ما بسیار خوب خواهد بود. خوشبختانه در بازی امروز هم که با نتیجه دو بر صفر بردیم، به نوعی بردهای قاطعانه تر را مرور کردیم و باید این روند امتیاز گیری را در سه بازی باقی مانده تا تعطیلات نیم فصل ادامه دهیم تا در صدر جدول باقی بمانیم.

وی با تشکر از تیم داوری گفت: بهرحال ما همیشه برای داوران به خصوص این داوران جوان آرزوی موفقیت می کنیم و از داوران این بازی نیز تشکر می کنم و امیدوارم موفق باشند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76053