باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 08:21:10
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

وقتی مس کرمان ورزشگاه باهنر را برای حریفانش قلعه عقاب می کند

جمعه 1 اسفند ماه 1399 ساعت 18:28

مس کرمان در بازی های خانگی این فصل خود رکوردی فوق العاده برجای گذاشته است و از 8 بازی خانگی این فصل خود 7 پیروزی را برای خود ثبت کرده است که یک آمار فوق العاده برای این تیم محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ شاگردان رضا مهاجری با پیروزی دو بر صفر امروز خود در ورزشگاه باهنر کرمان برابر خیبر، نشان دادند که در این فصل درصدد ساختن یک قلعه عقاب تمام عیار از این ورزشگاه برای رقیبان خود هستند.

مس در این فصل تنها در بازی برابر فجر در کرمان شکست خود و در تمامی بازی های برگزار شده دیگر خود در ورزشگاه باهنر در این استادیوم به پیروزی رسیده است تا خاطره سال 84 و صعود به لیگ برتر در آن فصل را برای هوادارنش زنده کند...

در آن سال مس در کرمان فقط در یک بازی برابر پگاه در کرمان مساوی کرد و اما در تمامی بازی های بعد خود در ورزشگاه کیانی کرمان برابر حریفانش به پیروزی رسید تا با آن رکورد عالی در نهایت موفق به کسب جواز صعود به لیگ برتر شود.

حالا مس کرمان با پیروزی های پیاپی خانگی به صدر جدول لیگ یک رسیده است تا در خانه هیچ باجی به حریفان خود تا پایان فصل ندهد و با همین روند ورزشگاه باهنر را یک قلعه عقاب وحشتناک برای رقیبانش کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76045