باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 14:43:17
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

اسپاد تهران 0-0 مس نوین/ یک امتیاز با ارزش نوینی ها زیر باران پایتخت

پنج‌شنبه 30 بهمن ماه 1399 ساعت 16:39

در هفته نهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم مس نوین در تهران میهمان تیم اسپاد بود که شاگردان فرزاد حسین خانی موفق به کسب یک امتیاز خوب با تساوی بدون گل از این بازی دشوار خارج از خانه شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم مس نوین در این بازی با ترکیب حسن رفیعی، علی خلیلی، کیان عباسپور، امیر حسین عسگری، امیر حسین صالحی منش، عارف زینلی، سعید شمس الدینی، وحید نعمتی، محمد امین کاظمیان، حسین تهامی و علیرضا قادری به میدان رفتند.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که باران شدید پایتخت کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود با این حال تیم مس نوین در این شرایط سخت به مراتب بازی بهتری نسبت به میزبان خود ارائه کرد.

در حالی که هر دو تیم موقعیت برای گلزنی داشتند و مسی های نوین می توانستند در روزی که در کارهای دفاعی عالی عمل می کردند، با استفاده از موقعیت های گل خود، سه امیتاز را به حساب خود بریزند، در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

مس نوین با این یک امتیاز از نه بازی خود 10 امتیازی شد تا در رده نهم جدول گروه خود قرار بگیرد. مسی های نوین بازی هفته آینده خود را روز پنجم اسفند برابر ایرانجوان بوشهر برگزار خواهند کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76043