باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 21:48:05
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تیم هندبال مس کرمان با کسب عنوان نایب قهرمانی فصل بعد هم آسیایی است(عکس)

چهارشنبه 29 بهمن ماه 1399 ساعت 18:36

تیم هندبال مس کرمان پس از برگزاری یک لیگ پرفراز و نشیب این فصل از رقابت های لیگ برتر را در نهایت با کسب عنوان نایب قهرمانی به پایان رساند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هندبالیست های مس کرمان که در دور اول رقابت های خود و از گروه مرگ مسابقات با کسب رکورد صد در صد پیروزی به دور نهایی صعود کرده بودند، در نهایت در این دور پس از مواجه شدن با موضوعاتی حاشیه ای، در رتبه دوم رقابت ها قرار گرفتند.

تیم هندبال مس کرمان در حالی که در روز پایانی رقابت ها برای کسب عنوان قهرمانی نیاز داشت تا با اختلاف چهار گل تیم نیروی زمینی کازرون را شکست دهد، علی رغم تلاش همه جانبه بازیکنان خود که چهار نفر از آن ها در دو هفته گذشته از شرایط مسابقه هم به دور بودند، با نتیجه 22 بر 20 مغلوب حریف خود شد تا در نهایت برروی سکوی دومی این رقابت ها قرار گیرد.

تیم هندبال مس کرمان در مرحله اول این رقابت ها از ده بازی خود به ده پیروزی رسید و در دور نهایی این مسابقات و در جدول کلی از 14 بازی به 11 برد و 3 شکست رسید تا با کسب 22 امتیاز برروی سکوی دومی قرار بگیرد.

تیم هندبال مس کرمان که در اردیبهشت ماه سال بعد باید به عنوان نماینده کشورمان در جام باشگاه های آسیا شرکت کند، با کسب این رتبه در بازی های فصل آینده این جام نیز حضور خواهد داشت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76038