باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 21:43:50
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

امیدواری بازیکنان مس نوین به ادامه بازی های لیگ دو

یکشنبه 26 بهمن ماه 1399 ساعت 10:19

بازیکنان تیم فوتبال مس نوین که در بازی های حذفی با پیروزی آشتی کرده بودند، در بازی روز گذشته خود برابر نفت و گار گچساران در لیگ دو نیز به مسیر پیروزی بازگشتند تا نفرات این تیم در پایان این مسابقه با امیدواری به مسیر پیش رو نگاه کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ امیر حسین صالحی زننده تک گل پیروزی بخش مس برابر گچاسارن در پایان این بازی گفت: کسب پیروزی در این بازی در وجود همه بچه های ما قرار داشت و برای رسیدن به آن تلاش خود را به طور کامل به کار بستند و خداروشکر نتیجه لازم را هم گرفتیم. باید در همه بازی های پیش رو با همین تلاش و حتی بیشتر برای کسب سه امتیاز بجنگیم و گل امروز من هم که حاصب تلاش تمام اعضای تیم بود به آقای حسین خانی و تمامی کادر فنی تیم تقدیم می کنم که در هفته های اخیر بابت نتایج تیم که با بدشانسی محض رقم می خورد خون و دل خوردند اما امیدوارم در مسیر پیش رو نتایج ما همانند بازی های ما خوب رقم بخورد.

حسین تهامی دیگر بازیکن مس نوین نیز در رابطه با این بازی گفت: اگر در این مسابقه نیز موقعیت های گل خود را به ثمر می نشاندیم تا این حد بازی برای ما سخت و پیچیده نمی شد اما خوشبختانه به گل به موقعی رسیدیم که در نهایت حق سه امتیازی ما را داد. ما از هفته اول برابر حریفان خود در زمین مسابقه سر بودیم اما اشتباهات و بدشانسی ها ما را در هفته های اخیر به شدیدترین شکل ممکن تنبیه کرد که دیگر نباید به این تنبیه مبتلا شویم.

کیان عباسپور از بازیکنان مس نوین نیز با ابراز شادی از کسب این برد گفت: این پیروزی کمترین مزد تلاش بچه ها در بازی های هفته اخیر بود و ما باید به تمامی بازی های پیش رو به عنوان یک فینال نگاه کنیم و کاملا با دقت و هوشیارانه در آن ها بجنگیم تا دیگر اسیر اتفاقات تلخ نشویم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76016