باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 23:36:19
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس نوین با حفاری هم به شانس برای پیروزی نرسید

چهارشنبه 15 بهمن ماه 1399 ساعت 16:29

تیم فوتبال مس نوین در بازی با حفاری اهواز تلاش زیادی کرد که از شر بدشانسی و روزهای بد خود فاصله بگیرد اما در نهایت در این روز هم که شایسته کسب امتیاز بود با یک گل مغلوب میهمان خود شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم مس نوین در ورزشگاه باهنر میزبان تیم حفاری اهواز بود که با گل دقیقه 85 مغلوب این تیم شد.

در این بازی مس نوین با ترکیب آرمان شهدادنژاد، امیر حسین امیرطاهری، علی خلیلی، میلاد پورصفشکن، میلاد کمالی، احمد حیات منش، محمد حسین رجبی، میلاد محمدی، وحید نعمتی، امین کاظمیان و حسین تهامی به میدان رفت.

در این مسابقه بازیکنان مس نوین از همان ابتدای بازی تلاش زیادی کردند که در این بازی به روزهای بد و بدشانسی های خود در این هفته های لیگ دو خاتمه دهند اما بازهم هرچه زدند به در بسته خوردند.

بازیکنان مس نوین در نیمه اول حداقل 5 موقعیت مسلم گلزنی خود را همانند بازی های قبل با بی دقتی و بدشانسی از دست دادند تا همچنان مزد بازی های خوب خود را دریافت نکنند.

در نیمه دوم نیز هرچه زمان بازی بیشتر به جلو می رفت، استرس بازیکنان جوان تیم مس نوین برای زدن گل بیشتر می شد و آن ها به صورت همه جانبه برای زدن گل برتری در این بازی پیش روی می کردند.

همین سبب شد که در دقایق پایانی بازی هجوم همه جانبه بازیکنان این تیم، فرصت ضدحمله را در اختیار تیم حفاری اهواز قرار دهد تا در دقیقه 85 بازی برخلاف جریان مسابقه و از روی معدود حملات خود در این بازی به گل برسد و تک گل بازی را به ثمر برساند.

مسی های نوین هرچند در این هفته ها اصلا در حد بازی های خوب خود امتیاز نگرفته اند اما همچنان باید به آینده این تیم سراسر با انگیزه امیدوار بود و سرانجام خیلی زود طلسم این تیم شکسته می شود تا مسی های نوین با رسیدن به آرامش روانی، در زمین مسابقات خود به حق بازی های زیبایی که انجام می دهند برسند.

مس نوین با این شکست از 7 بازی خود 6 امتیازی باقی ماند و به رده یازدهم جدول رفت. این تیم پس از انجام بازی جام حذفی خود که روز 20 بهمن در کرمان برابر شمس قزوین برگزار می شود، بازی بعد لیگ دو خود را روز 25 بهمن در کرمان برابر نفت و گاز گچساران انجام می دهد که این دو بازی پیش رو می تواند محلی برای رسیدن مس نوین به پیروزی و در نهایت آرامش فکری خود باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75948