باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 15:57:36
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس نوین با فرصتی که می بیند راه خود را در لیگ دو پیدا می کند

یکشنبه 12 بهمن ماه 1399 ساعت 11:22

رقابت های لیگ دسته دوم کشور بنا به شرایط خاص خود لیگی بسیار پیچیده و عجیب به شمار می آید و نتایج سینوسی تیم ها به حدی است که گاه یک تیم بالای جدولی به سرعت از جایگاه خود سقوط کند و تیم های پائین جدول خود را به سمت سقف آن پرتاب کنند...

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس نوین هرچند لیگ را خیلی خوب شروع کرد و در سه هفته اول در جمع تیم های بالای جدول بود اما در سه هفته گذشته بنا به دلایلی که عمدتا فنی هم محسوب نمی شدند در کسب نتیجه دچار مشکل شده است.

مس نوین اگر به مشکلات داوری همانند آنچه که در بندرعباس برایش اتفاق افتاد مبتلا نشده بود قطعا نتیجه را هم به بازی های خوب خود در هفته های گذشته الصاق می کرد اما برای این تیم در این فصل تازه کار آغاز شده است...

تیم مس نوین برای فوتبال دوستان کرمانی و هواداران باشگاه مس، تیمی نیست که به سرعت از آن ناامید شوند و فارغ از جایگاه آن ها در جدول، شاکله این تیم در زمین مسابقه که عمدتا با محصولات آکادمی باشگاه مس کرمان و استعدادهای خوب فوتبال استان پر شده است، باید درختی پرمحصول برای باشگاه مس کرمان و فوتبال استان باشد.

هیچکس در کرمان از مس نوین به سرعت قطع امید نمی کند وقتی فرزاد حسین خانی به عنوان یکی از خاص ترین چهره های فوتبال کرمان را برروی نیمکت آن می بیند که در ابتدای راه مربیگری خود، بیشتر از آنکه به چوب مسائل شخصی و غیر فنی ضربه بخورد، باید فرصت و کمک لازم را برای نشان دادن توان خود در شروع کارش در این حوزه ببیند.

مس نوین در همه ابعاد پتانسیل فنی لازم برای درخشش خود را دارد... در هدف گذاری این تیم کسب نتایج خوب و ارائه بازی های چشم نواز وجود دارد کاری که مس نوین با وجود نفرات خوب ترکیب خود و کادر فنی با دانشش کاملا پتانسیل انجام آن را دارد.

مس نوین از هر نظر شایسته فرصت است تا راه خود را در لیگ دو به صورت پیوسته پیدا کند و نشان دهد که در شروع برای انجام کارهای بزرگ، همه تیم ها می توانند با چالش مواجه شوند و مهم گذر از سختی این ابتدای راه است و مس نوین به خوبی می تواند خود را برروی غلتک صعود در رتبه های بالای جدول به صورت ادامه دار قرار دهد.

شاید برخی از فرصتی که در اختیار مس نوین قرار داده می شود ناراحت شوند... شاید عده ای منتظر سقوط این تیم باشند که به مثابه سقوط درخت تناور استعدادهای فوتبال کرمان است... اما خیلی ها به این تیم اعتماد دارند و با تمام وجود برای هفته های آتی جایی که شایسته های مس نوین خود را اثبات می کنند، صبر را برایش به شایستگی پیشه می کنند.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75935