باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 08:30:33
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

اشتباهات داوری یقه گیر مس نوین در لیگ دو/اذعان کارشناسان به پنالتی اشتباه در بندرعباس

شنبه 11 بهمن ماه 1399 ساعت 12:03

در حالی که وضعیت اشتباهات داوری در این فصل از مسابقات فوتبال کشور به شدت وضعیتی ناامید کننده و فاجعه بار به خود گرفته است تا جایی که موجب ناراحتی کارشناسان داوری نیز شده است، هواداران تیم های فوتبال مس نیز این موضوع را کاملا بابت تیم های خود احساس می کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در کنار معدود بازی هایی که داوران خیلی خوب قضاوت خود را انجام داده اند از جمله داوری بازی مس و آرمان گهر که قاضی میدان تحت تاثیر جو سازی های حریف قرار نگرفت و قضاوت عالی و مورد تائید کارشناسان امر انجام داد، اشتباهات داوری در برخی بازی های تیم های باشگاه مس به شدت فاجعه بار شده است.

جدا از کنتوری که اشتباهات داوری در لیگ یک برای مس کرمان به شدت شماره انداخته است، در بازی های لیگ دو نیز مس نوین به این قضیه مبتلا شده است از جمله پنالتی که بر علیه مس نوین در دقایق آخر نیمه اول بازی برابر شهرداری اعلام شد و موجبات شکست این تیم را فراهم کرد.

غلامعلی همیراد کارشناس برجسته داوری کشور در رابطه با این صحنه که ویدیو آن در مراجع خبری باشگاه مس نیز منتشر شد، به صراحت اعلام این پنالتی از سوی داور را اشتباه می داند و هیچ خطای منجر به پنالتی در این صحنه تشخیص نمی دهد.

متاسفانه از این دست اشتباهات اثرگذار بر علیه مس نوین در لیگ دو که به تائید کارشناسان نیز رسیده است، همانند مس کرمان در لیگ یک زیاد اتفاق افتاده است...

باشگاه مس کرمان در چندین مورد با مکاتبه با کمیته داوران و ارسال فیلم اشتباهات داوری نسبت به تیم های خود، در این زمینه هشدار و مراتب نگرانی خود را اعلام کرده است اما متاسفانه فضای داوری در فوتبال کشور به سمت خوبی نمی رود و میزان اشتباهات آن هم از نوع اثرگزار در بازی های لیگ یک و دو بر علیه تیم های مس به شدت بیشتر از قضاوت های قوی و کم اشتباه شده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75928