باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 00:50:59
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دوای پیروزی جوانان مس کرمان در جندی شاپور بود

سه‌شنبه 7 بهمن ماه 1399 ساعت 18:11

تیم فوتبال جوانان مس کرمان سرانجام راه پیروزی را در این فصل از رقابت های لیگ برتر پیدا کرد و در هفته چهارم مسابقات در دزفول برابر تیم جوانان جندی شاپور به پیروزی دو بر یک دست یافت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ شاگردان علی ترکزاده علی رغم تلاش خود در بازی های قبل نتوانسته بودند نتایج مطلوب خود را کسب کنند اما در بازی این هفته خود هم قسم بودند که با وجود هر اتفاقی به سه امتیاز برسند که در نهایت با گل های آریا رفیق و عباس زراعتکار به هدف خود دست پیدا کردند.

در این بازی جوانان مس کرمان با ترکیب حسن موسوی، طاهر بلوچ، علی کارآموز، مهدی گرجی، دانیال چابک، حسن چراغی، آریا رفیق، عرفان آبادی بیشه، مصطفی مختارآبادی، امیرجعفری و ارمان مهدی پور به میدان رفتند.

در دقیقه 20 این بازی برروی پاس زیبای آبادی پیشه بود که رفیق موفق شد گل اول جوانان مس کرمان را به ثمر برساند و در دقیقه 82 برروی پاس علی رسول منوچهری بود که عباس زراعتکار موفق به گلزنی شد تا سه امتیاز جوانان مس کرمان در این بازی تثبیت شود.

جوانان مس با این پیروزی و دشت اولین سه امتیاز خود، به رده هفتم جدول رسیدند و در بازی پنجم این فصل خود روز چهاردهم بهمن ماه در کرمان میزبان شاهین بوشهر خواهند بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75912