باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 13:44:59
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی تیم فوتبال مس کرمان: بازیکنان شرح وظایف خود را خیلی خوب انجام دادند

دوشنبه 6 بهمن ماه 1399 ساعت 20:09

کوروش برمک مربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی این تیم برابر آرمان گهر سیرجان که با پیروزی یک بر صفر مس به پایان رسید این برد را به هواداران و مردم کرمان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ برمک در رابطه با غیبت رضا مهاجری در بازی امروز گفت: ایشان به دلیل کسالتی که داشتند با تجویز پزشکان برروی نیمکت حاضر نشدند اما در جریان بازی ارتباط خود را با ما برقرار داشتند و نکات خود را به تیم برای اجرا انتقال می دادند.

مربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه تیم مس بر اساس نقاط ضعف و قدرت حریف برنامه های خود را در زمین به خوبی پیاده کرد گفت: بازیکنان شرح وظایف خود را در زمین خیلی خوب اجرا کردند و کنترل بازی را کاملا در اختیار داشتیم و اگر داور در نیمه اول تصمیمات بهتری اتخاذ می کرد ما زودتر به پنالتی و گل خود دست پیدا می کردیم.

وی در رابطه با صحبت های حریف در پایان بازی گفت: دوران زیر سوال بردن پیروزی حریف با صحبت های بی مدرک مثل داوری یا هواداران و اتهام زدن به نیمکت حریف منسوخ شده است و ما باید مستند صحبت های خود را مطرح کنیم. همانطور که گفتم داور در این بازی می توانست برای ما پنالتی های بیشتری بگیرد که بهرشکل با یک پنالتی درست به گل خود دست پیدا کردیم.

برمک از رشادت بازیکنان تیم خود در این بازی به خصوص عکس العمل های عالی بیرانوند تقدیر کرد و گفت: این بازی برای ما تمام شده است و از امروز به فکر بازی سخت بعد خود برابر بادران در تهران هستیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75905