باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 20:48:53
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سبقت عالی مسی ها در پیچ یازدهم لیگ یک برای رسیدن به بالای جدول

دوشنبه 6 بهمن ماه 1399 ساعت 18:39

بازی برابر آرمان گهر همواره برای تیم های سرشناش سخت و دشوار بوده است و این تیم در هفته های گذشته با شکست هوادار و شاهین نشان داده بود که برای بازی با تیم های مدعی همواره نیرویی اضافه دارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ از همین رو بود که مسی های شهر کرمان به خوبی می دانستند که در دربی استان هشت لیگ یک، کار بسیار حساسی دارند که برتری در آن هوشمندی بسیار می خواهد...

در روزی که اکثر بازیکنان مس کرمان هوشیارانه در زمین بازی کردند، درخشش فوق العاده سجاد بیرانوند در درون دروازه مس کرمان یک برگ برنده بزرگ در بازی با آرمان گهر محسوب می شد که تا پیش از گل برتری مس حداقل در سه صحنه با رشادت دروازه مس کرمان را بسته نگه داشت.

مسی های شهر کرمان خیلی خوب می دانستند در بازی سنگین برابر آرمان گهر بنا به ذات دربی ها باید هوشیارانه به گل برسند و یک پیمان میری فرصت طلب در کنار همه نارنجی پوشان پرتلاش این بازی نیاز بود تا بازهم مس را به هدف سه امتیازی خود برسانند.

اما در هفته هایی که تیم های بالای جدول خوب امتیاز می دهند و همین امتیاز دادن تیم های بالای جدول سبب نزدیک شدن تیم های میانی به آن ها شده است، مس کرمان به همراه هوادار برنده های بزرگ پیچ یازدهم لیگ یک بودند که در این پیچ سبقت بزرگی را از سایر رقبا در بالای جدول گرفتند.

مس با پیروزی در این بازی حالا با اختلاف سه امتیاز با سایر رقبای پائین دست خود و هم امتیاز با هوادار در صدر جدول و رتبه های صعود قرار گرفتند تا این تیم از حالا به خوبی برروی تداوم فرار در بالای جدول متمرکز شود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75904