باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 21:41:47
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس نوین 0-0 علم و ادب تبریز/نوین به حق سه امتیازی خود نرسید

چهارشنبه 1 بهمن ماه 1399 ساعت 17:16

در روزی که اگر مس کرمان کمی خوش شانس تر بود و بازیکنان این تیم نیز از موقعیت های گل خود بهتر استفاده می کردند و سوت های داوری نیز کمی منصفانه تر در جریان بازی برای این تیم زده می شد، می توانست برابر علم و ادب تبریز به حق سه امتیازی خود برسد، در نهایت بازی بدون گل مساوی شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از گروه یک این رقابت ها، مس نوین در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان تیم علم و ادب تبریز بود که فرزاد حسین خانی تیم خود را با ترکیب آرمان شهدادنژاد، ناصر دوست محمدی، رضا ستاری، شاهین بالیجانی، میلاد پورصفشکن، میلاد کمالی، احمد حیات منش، وحید نعمتی، امین کاظمیان، حسین تهامی و علیرضا قادری به میدان رفت.

مطابق آنچه که انتظار هم می رفت بازی با حملات پی در پی تیم مس نوین آغاز شد و بازیکنان این تیم با شروع بازی عطش خود را برای گلزنی با حرکات تهاجمی خود نشان می دادند.

اما بی دقتی در زدن ضربات آخر و بدشانسی هایی نظیر آنچه که ضربه کاظمیان را به تیر دروازه حریف کوباند و همچنین بازی به شدت دفاعی حریف و اتلاف وقت آن ها نشان می داد کار مسی های نوین برای رسیدن به گل در این بازی به شدت سخت می باشد.

در نیمه دوم فشار حملات تیم مس نوین برای زدن گل بیشتر هم شد اما حکایت نیمه اول برای مسی های نوین در نزدن گل ادامه داشت که در این نیمه تصمیمات سختگیرانه داور به ضرر مس نوین نیز مزید بر علت برای تداوم سختی کار نوینی ها برای رسیدن به گل می شد.

سعید شمس الدینی، مهدی حرجندی و حمید رفیعی در نیمه دوم برای باز کردن گره گلزنی مس نوین به زمین آمدند که در دقیقه 80 حرجندی در صحنه ای مشکوک به پنالتی در محوطه علم و ادب متوقف شد که داور از اعلام آن اجتناب کرد.

بهرشکل در روزی که مسی های نوین می توانستند با اختلاف چند گل برنده بازی تقریبا یک طرفه خود باشند اما با نزدن موقعیت های گل خود، از رسیدن به سه امتیاز این بازی حود را دور کردند و به تقسیم امتیازات در پایان مسابقه بسنده کردند.

مس نوین از پنج بازی قبلی خود با سه مساوی، یک برد و یک باخت حالا با 6 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی گروه خود قرار دارد و بازی بعد خود را روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه برابر شهرداری بندرعباس در زمین حریف برگزار خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75886