باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:23:40
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بسکتبالیست های مس و فوتبالیست های نوین و جوانان به دنبال پیروزی در بازی های امروز

چهارشنبه 1 بهمن ماه 1399 ساعت 09:59

تیم های بسکتبال، نوین و فوتبال جوانان باشگاه مس کرمان در ادامه رقابت های خود عصر امروز اول بهمن ماه برابر حریفان خود به میدان می روند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم بسکتبال مس کرمان در بازی هشتم این فصل خود از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در تالار آزادی تهران به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می رود.

دو تیم در حالی اولین بازی دور برگشت خود را در گروه برگزار می کنند که بسکتبالیست های مس کرمان 11 امتیازی و ذوب آهن 12 امتیازی می باشد تا دو تیم در رتبه های سوم و چهارم جدول همسایه باشند.

نزدیکی دو تیم در جدول مسابقات سبب می شود که بازی عصر امروز آن ها حساسیت ویژه ای داشته باشد و تیم پیروز می تواند گام بلندی برای قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر گروه بردارد.

در بازی رفت تیم ذوب آهن موفق شد با نتیجه 81 بر 57 از سد مس کرمان عبور کند که قطعا در بازی عصر امروز شاگردان کسایی به دنبال جبران آن شکست نیز می باشند.

این بازی برخلاف سایر دیدارهای لیگ برتر بسکتبال به شکلی عجیب از شبکه ورزش پحش مستقیم نخواهد داشت.

در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز و از ساعت 14 و 30 دقیقه تیم مس نوین در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان تیم علم و ادب تبریز است.

این بازی پیش از این قرار بود ساعت 14 برگزار شود که بنا به درخواست تیم تبریزی این بازی 30 دقیقه به تاخیر افتاد.

تیم مس نوین با پیروزی در این بازی می تواند تا رده سوم جدول صعود داشته باشد که باید دید سایر نتایج بازی های امروز به چه شکل رقم می خورد.

تیم فوتبال جوانان مس کرمان نیز بعد از دو بازی خارج از خانه، سرانجام در هفته سوم رقابت های لیگ برتر اولین بازی خانگی خود را عصر امروز از ساعت 14 در زمین شماره دو شهدای مس برگزار خواهد کرد.

جوانان مس در این بازی به دنبال اولین پیروزی فصل می باشند که می تواند آن ها را تا رده پنجم در جدول گروه بالا بکشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75884