باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 03:04:42
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

جدولی که برای مس حرف اساسی می زند

دوشنبه 29 دی ماه 1399 ساعت 19:19

هرچند مس کرمان در هفته دهم لیگ یک در یک بازی پردردسر در اهواز مغلوب استقلال ملاثانی شد اما نتایج این هفته به گونه ای رقم خورد که برای وضعیت مس در جدول مسابقات کمترین خطر ممکن با وجود این شکست شکل بگیرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هرچند کرمانی ها فرصت یک فرار طلایی به صدر جدول در این بازی را از دست دادند اما با وجود این باخت، با امتیاز یکسان با دیگر تیم های صدرنشین در جدول باقی ماندند تا خطر شکاف در بالای جدول از سر مسی ها بگذرد.

این بهترین اتفاق ممکن با وجود بدترین نتیجه که همان باخت محسوب می شود برای مسی ها بود تا به سرعت خود را برای بازپس گیری صدر جدول مهیا سازند و غم این باخت را به سرعت تجربه ای برای جبران در هفته های آتی کنند.

لیگ یک و هفته های آن مملو از اتفاقاتی است که رخ خود را تا هفته آخر مسابقات نشان نمی دهد و همین هفته تمامی تیم های بالانشین برابر رقیبان خود امتیاز دادند تا شکل جدول به گونه ای رقم بخورد که تا تیم سیزدهم آن فعلا دارای شانس صعود باشند!

از همین روست که مسی های شهر کرمان به هیچ وجه نباید تحت تاثیر این نتایج از ادامه بازی ها غافل نشوند و مطمئن باشند با به حداقل رساندن این تلخی ها، شیرینی لیگ یک برای آن ها ادامه خواهد داشت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75880