باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 14:04:30
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دختران فوتسالیست مس کرمان گام اول را در شیراز محکم برداشتند

جمعه 26 دی ماه 1399 ساعت 14:31

تیم فوتسال دختران مس کرمان در اولین بازی این فصل خود در رقابت های لیگ برتر، موفق شد با نتیجه 4بر1 در شیراز تیم پویندگان فجر را شکست دهد تا گام اول را محکم بردارد و با صدرنشینی لیگ را آغاز کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی که صبح امروز برگزار شد، شاگردان خانم ایرانمنش برابر میزبان خود در شیراز بازی را عالی آغاز کردند و در همان نیمه اول با دو گل نرجس کریمی و مهسا محمدی با نتیجه 3بر0 از حریف خود پیش افتادند.

بازی خوب دختران فوتسال مس کرمان در نیمه دوم نیز ادامه داشت و نرجس کریمی با زدن گل چهارم تیم خود هتتریک خود را نیز در این بازی کامل کرد تا در نهایت دختران شایسته فوتسالیست مس کرمان با نتیجه قاطع 4بر1 پیروز این میدان شوند.

دختران فوتسالیست مس در حالی با پیروزی در این بازی، رقابت های خود را با صدرنشینی آغاز کردند که در بازی های هفته بعد با قرعه استراحت روبرو هستند و در بازی هفته سوم در حالی طبق برنامه باید روز دهم بهمن میزبان شهروند ساری باشند که این تیم در بازی امروز خود برابر سایپا حاضر نشد.

رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان این فصل کشور در دو گروه برگزار می شود و دو تیم برتر از هر گروه جواز صعود به دور نهایی را کسب خواهند کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75865