باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 28 فروردین ماه 1403 ساعت 14:16:14
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حریفان تیم های نونهالان و نوجوانان مس کرمان در لیگ برتر این فصل مشخص شدند

چهارشنبه 24 دی ماه 1399 ساعت 09:38

با انجام قرعه کشی رقابت های لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور در فصل جدید خود، حریفان تیم های مس کرمان در این دو رده سنی در دور گروهی مسابقات مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ با انجام این قرعه کشی، تیم نونهالان مس کرمان در گروه یک این مسابقات با تیم های نوین فولاد یزد، نماینده فارس، سپاهان اصفهان، ستارگان سیلک کاشان و مس رفسنجان هم گروه شد.

تیم نوجوانان مس کرمان نیز در گروه پنج رقابت های رده سنی خود با تیم های حافظ شیراز، نوین فولاد یزد، گل گهر سیرجان، کهن داربگرد فارس و البدر بندر کنگ هم گروه می باشد.

در دور گروهی این مسابقات، تیم ها به صورت رفت و برگشت برابر هم قرار می گیرند که در مسابقات رده سنی نونهالان دو تیم برتر از هر گروه و در رده سنی نوجوانان دو تیم برتر از هر گروه به انضمام دو تیم برتر سوم از گروه های مختلف که امتیاز بیشتری داشته باشند به دور بعد مسابقات صعود می کنند.

در دور دوم این مسابقات تیم های صعود کننده از هر گروه به صورت ضربدری و به شکل رفت و برگشت برابر هم قرار می گیرند تا تکلیف تیم های صعود کننده به دور نهایی رقابت ها مشخص شود.

برنامه دقیق این رقابت ها به زودی از سوی سازمان لیگ کشور اعلام خواهد شد. هدایت تیم نونهالان مس بر عهده رضا محمدی و هدایت تیم نوجوانان مس بر عهده رضا ناظمی می باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75864