باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 18:05:27
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

جوانان مس در اصفهان مغلوب ذوب آهن شدند

سه‌شنبه 23 دی ماه 1399 ساعت 18:06

تیم فوتبال جوانان مس کرمان در دومین هفته از مسابقات لیگ برتر این فصل جوانان کشور و در حالی که دومین بازی خارج از خانه متوالی خود را برگزار می کردند برابر ذوب آهن در اصفهان با نتیجه 3بر1 دومین شکست فصل را پذیرفتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته دوم رقابت های گروه یک لیگ برتر جوانان کشور، عصر امروز تیم جوانان مس کرمان با ترکیب حسن موسوی، علی کارآموزیان، مهدی گرجی، طاهر بلوچ، دانیال چابک، محمد امیر ارچنگی، مهدی معین الدینی، مصطفی مختار آبادی، امیرحسین جعفری، آرمان مهدی پور و عباس زراعتکار برابر میزبان خود ذوب آهن اصفهان صف آرایی کرد.

جوانان مس که از شانس بد خود در این فصل بازی ها را با سخت ترین قرعه ممکن آغاز کردند، پس از بازی سنگین هفته قبل خود در اهواز برابر فولاد، برابر دیگر تیم قدرتمند گروه یعنی ذوب آهن آن هم در اصفهان، با گل های دقایق 10، 47 و 85 قافیه را باختند و گل دقیقه 88 طاهر بلوچ تنها از سنگینی شکست این تیم کم کرد.

اما با توجه به بازی هفته آینده جوانان مس کرمان برابر ایمان سبز شیراز که روز اول بهمن ماه در کرمان برگزار خواهد شد، به نظر می رسد که می توانیم شاهد آغاز روند نتایج خوب شاگردان علی ترکزاده باشیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75862