باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 12:16:19
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مهاجری: با همت همه این صدرنشینی را تداوم می بخشیم

سه‌شنبه 23 دی ماه 1399 ساعت 11:44

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی تیم خود برابر پارس جم که با پیروزی دو بر صفر مس کرمان همراه شد تاکید کرد که تیم او می توانست در این بازی با گل های بیشتری برنده بازی باشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان، پس از پیروزی برابر پارس جنوبی جم در کنفرانس مطبوعاتی ضمن تشکر از شاگردانش که با جنگندگی و تلاش این سه امتیاز حساس را بدست آوردند گفت: خدا را شاکریم که در روزی که چند از بازیکنان اصلی خود را به دلیل مصدومیت نداشتیم، برابر تیمی بسیار خوب که هفته ها در جمع صدرنشینان جدول بود و جزء مدعیان صعود، نتیجه لازم را بدست آوردیم.

رضا مهاجری افزود: با تمریناتی که در نظر گرفتیم، به دروازه پارس جنوبی نزدیک شدیم، دو بار دروازه را باز کردیم و البته چند موقعیت بسیار خوب را از دست دادیم.

وی خاطرنشان کرد: حریف هم در چند صحنه موقعیت هایی روی دروازه ما خلق کرد که با رشادت بازیکنان مس مخصوصا در خط دفاع و دروازه، بی ثمر ماند.

مهاجری با اشاره به بازی قابل قبول شاگردانش گفت: به نظر من در هفته‌ای که سپری کردیم، بچه ها واقعا از جان مایه گذاشتند و نشان دادند که هدفشان یک هدف بسیار بزرگ است که برای این هدف، مردانه جنگیدند.

به نظر من بازیکنی مثل پیمان میری باید مورد تقدیر قرار بگیرد که حدود 60 دقیقه با مصدومیتی که در ناحیه مچ پا داشت، تاثیر خود را گذاشت.

مهاجری همچنین، ضمن ابراز خرسندی از میدان دادن به جوانان تیم افزود: جوان هایی که به ترکیب اضافه می‌شوند، آینده فوتبال کرمان هستند.

سرمربی مس کرمان اظهار داشت: نکته مهم برای ما کسب اولین پیروزی با اختلاف بیش از دو گل در هفته نهم مسابقات بود که در مقابل با بسته نگه داشتن دروازه رقم خورد و این اتفاق که منجر به صدرنشینی مس کرمان شد، برای ما بسیار رضایت بخش است هرچند برای رسیدن به آن سختی های زیادی را متحمل شدیم.

وی با اشاره به اینکه نگه داشتن جایگاه صدرنشینی به مراتب سخت تر است افزود: با یک همیت کلی، امیدوارم بازیکنان با درک بیشتر و حمایت‌های مدیریت و باشگاه بتوانیم روزهای بهتری را در کنار هواداران تجربه، و در بازی‌های باقیمانده بتوانیم از اعتبار نام و پیراهن مس کرمان دفاع کنیم.

مهاجری در پایان ضمن ابراز رضایت از داوری مسابقه گفت: شاید داور در بعضی موقعیت ها اشتباهاتی داشت که البته این اشتباهات چه برابر پارس جنوبی چه برای صنعت مس، نشان داد، داور بازی، بی غرض کار قضاوت را انجام داد و اگر اتفاقی هم افتاد با توجه به جو سنگین رقابت دو تیم بود. در واقع این اشتباهات اجتناب‌ناپذیر بود چراکه دو تیم مس کرمان و پارس جنوبی جم، از تیم های خوب و کارنامه دار فوتبال کشور هستند و مطمئنا جو حاکم بر این دیدار جوی سنگین بود که در بعضی جاها داور را تحت تاثیر قرار داد اما در مجموع به تیم قضاوت خسته نباشید میگویم و امیدوارم در آینده موفق باشند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75860