باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 15:20:07
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

امیدهای فراوان مس نوین برابر امیدهای گناوه

یکشنبه 21 دی ماه 1399 ساعت 10:27

تیم فوتبال مس نوین پس از شروع امیدوارکننده خود در رقابت های لیگ دسته دوم و کسب 5 امتیاز از سه بازی و رسیدن به جمع تیم های بالای جدول، عصر امروز امیدواری های خود را برابر تیم امید گناوه دنبال می کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در گروه الف این رقابت ها از ساعت 14 امروز در گناوه، شاگردان فرزاد حسین خانی به مصاف تیم امید این شهر می روند.

با وجود نام امید برروی نماینده تیم گناوه، این تیم در رده سنی بزرگسال بازی می کند و فصل قبل نیز با نام پرسپولیس گناوه در مسابقات حاضر بود و نام این تیم ارتباطی به رده سنی این تیم ندارد.

همچنین تیم امید گناوه از تیم های خوب این فصل نشان داده است که همانند مس نوین از 3 بازی قبلی خود 5 امتیاز دارد و با 4 گل زده و 3 گل خورده همسایه نوینی ها در جدول مسابقات است.

سرمربی تیم امید گناوه در این فصل از رقابت ها حسین عبداللهی می باشد که جانشین اصغر کلانتری در این تیم شد.

مرصاد فلاح نژاد، امین کعبی ، امید پورقنبر و محمد جلیزی برخی از بازیکنان تیم امید گناوه در ترکیب آن هستند.

اما در مقابل تیم مس نوین که در هفته قبل رقابت ها دست به کار بزرگی زد و در کرمان تیم ویستاتوربین را با نتیجه دو بر یک شکست داد حالا با اعتماد به نفسی دو چندان برابر این تیم قرار خواهد گرفت.

مسی های نوین در صورت پیروزی در این بازی حتی می توانند چشم به صدر جدول گروه داشته باشند و حتی یک امتیاز این بازی نیز می تواند مس نوین را در جمع تیم های بالانشین جدول حفظ کند.

در بازی های فصل قبل مصاف دو تیم در گناوه به تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت مس نوین در کرمان دو بر یک برابر این تیم پیروز شد.

قضاوت بازی عصر امروز دو تیم بر عهده حمد اکبریان می باشد که کمک های وی سامان انبارپور و مهرداد مختاری می باشند. احسان رهنورد داور چهارم و ناظر داوری مجید شمس می باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75847