باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 21:27:13
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سجاد مردانی کاپیتان تیم تکواندو مس کرمان: با همت بچه ها،از گروه خود صعود می کنیم

پنج‌شنبه 18 دی ماه 1399 ساعت 19:25

کاپیتان تیم تکواندو مس کرمان گفت: امسال با توجه به شرایطی که به خاطر اپیدمی کرونا داشتیم،تقریبا همه تکواندوکاران از مسابقات دور بودند و این در سطح مسابقات لیگ برتر اثرگذار خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سجاد مردانی تکواندو کار مطرح این فصل مس کرمان گفت: با شرایط به وجودآمده به خاطرویروس کرونا،مسابقه نداشتم وتصمیم گرفتم که در لیگ امسال به خاطر دور بودن ازشرایط مسابقات با پیراهن مس کرمان شرکت کنم.

کاپیتان تیم ملی کشورمان در رابطه با شرایط مسابقات لیگ برتر این فصل افزود: با توجه به وضعیت موجود؛ رقابت ها همانند سالهای قبل برگزار نشد و به صورت متمرکز در دو هفته برگزار می شود که این نیز نهایت تلاش فدراسیون بود که درچنین شرایطی توانسته اند با برنامه ریزی خوب،شرایطی را بوجود آورند تا مسابقات لیگ برتر را برگزارکنند.

مردانی ادامه داد: برگزاری مسابقات لیگ برتر در شرایط فعلی، فرصتی است که تکواندوکاران بتوانند بعد از این همه دوری، زمین تکواندو را ببینند تا شرایط خود رامحک بزنند.

کاپیتان تیم مس کرمان ادامه داد: من نیز شرایطی همانند دیگر بازیکنان تکواندو داشتم و سعی داشتم با توجه به دوری از مسابقات و تمرینات زیادی که داشتم در شرایط مسابقه قرار بگیرم و با برگزاری مسابقات لیگ برتر این مهم اتفاق افتاد.

وی افزود: خوشحالم که فرصتی فراهم شد تا بازی در تیم مس کرمان را تجربه کنم و امیدوارم که بتوانیم شرایطی را رقم بزنیم که از دور اول گروهی صعود کنیم و تمرکز خود را برای بازی های پایانی و هفته آخر بگذاریم.

مردانی گفت: به تیم تشکیل شده برای مس کرمان به شدت امیدوار هستم و اگر بچه ها همت کنند ما از گروه خود صعود خواهیم کرد. تیم مس کرمان ، به عنوان یک تیم خارج از پایتخت در این دوره از مسابقات شرکت کرده است که این خود باعث توسعه رشته تکواندو در کشور و به خصوص کرمان خواهد شد، چرا که بچه های کرمانی حاضر در لیگ برتر، در رقابت با بچه های تکواندو که در سطح لیگ بازی می کنند، تجربه کسب می کنند و میدان می بینند و این می تواند برای بالا رفتن سطح تکواندو کرمان خیلی مفید باشد.

وی گفت: از اینکه استان ها و شهرستان ها تلاش می کنند تا در مسابقات سطح اول کشور حضور یابند و با تیم های پایتخت و تیم های لیگ برتری ، رقابت کنند، خوشحال هستم.

مردانی که سابقه حضور در مسابقات المپیک را نیز در کارنامه دارد در رابطه با تیم این فصل خود در لیگ برتر گفت: تشکر ویژه از مسئولان باشگاه مس کرمان و مسئولان هیات تکواندو کرمان دارم، چرا که با حضور در لیگ برتر فرصتی برای بچه های کرمان مهیا می کنند تا بتوانند خودشان را در لیگ برتر تکواندو محک بزنند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=75834